גליץ- בית ספר לצילום

קורס צילום מתקדם

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה - רמת גן, ירושלים, חיפה

אודות:
אנו גאים להציג את אחד הקורסים המקיפים ביותר לצלמים מתקדמים, לבוגרי קורסי היסודות ולצלמים שכבר שולטים ביסודות הצילום. בקורס צילום זה נלמד מגוון טכניקות מתקדמות שמשתלבות אחת בשנייה ומטרתן להביא את הצלם לרמה הבאה. נלמד את רזי התאורה הטבעית והמלאכותית, נפתח ראייה צילומית, נכנס לעולם צילומי הרחוב ונכיר עולמות שלמים ומיניאטוריים בצילומי המאקרו, נלמד על עצמנו בצילום בזוית אחרת ונוקסם בצילומי נוף בשעת שקיעה. לקראת סוף הקורס הסטודנטים יכינו פרוייקט אישי בהנחיית המדריכים והגשתו בשיעור המסכם. במהלך כל הקורס המדריכים ישתפו מניסיונם ומראיית עולמם הצילומית ויהיו זמינים לכל השאלות שלכם עם רכז הקורס שאחראי על ההתפתחות האישית שלכם וילווה אתכם לאורך כל השיעורים כחוט מקשר בין הנושאים השונים.

תכנית הלימודים:
◄ שיעור 1 - מתמונה שטוחה לתמונה עמוקה:
בשיעור זה נלמד כיצד ליצור עומק בתמונה באמצעות תאורה והצללה. נלמד על סוגי תאורה שונים, טבעית ומלאכותי ושילובם בתמונה. נבחין בין אמצעי התאורה השונים והשימושים, נלמד כיצד לעבוד עם מצולם וכיצד נוכל להקים סטודיו לצילומי תדמית בכל מקום, באמצעים פשוטים וגם באמצעים קצת יותר יקרים נדבר על תאורת פלאשים ותאורה רציפה.
◄ שיעור 2 - מתמונה שטוחה לתמונה עמוקה - מעשי:
במפגש זה נתרגל הלכה למעשה את מה שלמדנו בשיעור העיוני. נלמד כיצד ניתן להאיר תמונה באמצעים פשוטים מאד ונתקדם לתאורה מתוחכמת עם אמצעים קצת יותר רציניים, נלמד כיצד להדריך את המצולם שלנו ונקים סטודיו בכל מקום שנרצה
◄ שיעור 3 - צילום מתקדם 101:
ממשיכים ללמוד על המצלמה שלנו ועל הטכניקה שבבסיס אומנות הצילום. איך משתמשים בטכניקות הבסיסות של הצילום בצורה הנכונה, המהירה והמדויקת ביותר. בשיעור נעמיק מעבר לנלמד ביסודות הצילום בנושאים כמו מדידת אור, חדות, פוקוס ועוד כל שיותיר לנו הזמן.
◄ שיעור 4 - צילום תרבויות:
בשיעור חובק עולם זה ניכנס אל עולם צילום התרבויות. נלמד מה הופך תמונה לכזו שיודעת לספר סיפור ועל עבודת ההכנה המקדימה של הצלם הגיאוגרפי. נסקור כיצד ליצור צילום פורטרט אנושי אינטימי ואותנטי של אדם בסביבתו הטבעית בצילום ספונטני ועד פרויקט צילום ארוך טווח. כמו כן נשאל כיצד מספרים סיפור בפורטרט? וכיצד ניתן להתגבר על הרתיעה מצילום אנשים?
◄ שיעור 5 - אני יודע לצלם, מה עכשיו? משוב מתקדם:
כולנו מחפשים דרך לצלם תמונות משמעותיות יותר, שיזכרו. אין ספק כי משוב, הכוונה והשראה היא הדרך לשם. באמצעות משוב מתקדם על עבודתנו, נחדד את הקול האישי שלנו ונלמד: כיצד לשאול את השאלות הנכונות, אלו שיאפשרו לנו לממש את הפוטנציאל הצילומי שלנו. את האופן שבו צלם מקבל השראה ואת השימוש הקריטי ברפרנסים לצורך עבודה טובה יותר. ונחקור כיצד הסיפורים, החלומות והפחדים האישיים שלנו יכולים להפוך לתמונות מרתקות!
◄ שיעור 6 - מבוא לריטוש תמונה:
בשיעור נלמד את תהליך העבודה בפיתוח תמונה דיגיטלית ושדרוג התמונה. כיצד לרטש תמונה בפוטושופ על ידי שימוש במספר כלים בסיסיים תוך יצירת תוצאה מעודנת וטבעית
◄ שיעור 7 - הרכז/ת - יציאת שטח
◄ שיעור 8 - צילום מאקרו:
אחד מצלמי המאקרו הטובים בארץ, יכניס אתכם לעולם קסום שנמצא ממש מתחת לאף. נכיר את הציוד המשמש לצילומי מאקרו, כיצד עובדים עם תאורה טבעית ומלאכותית בצילומים מהסוג הזה, כיצד מתקרבים לחרקים ואיך ניגשים לצילום.
◄ שיעור 9 - צילום מאקרו - מעשי:
ניפגש בשעת בוקר מוקדמת לצילומי מאקרו וניישם את התיאוריה אותה למדנו בשיעור הקודם. נתרגל טכניקות של התקרבות, בחירת רקע, זוית ופרמטרי הצילום. למי שאין ציוד מאקרו, נשאיל ציוד המתאים לקנון ולניקון. יש צורך בחצובה.
◄ שיעור 10 - צילום נוף מתקדם:
נצא לקראת השקיעה לצילומים בחוף פלמחים עם אחד מצלמי הנוף המובילים בארץ, יוסי בייטלמן. נתנסה בצילומי שקיעה מתקדמים בעזרת פילטרים.
◄ שיעור 11 - צילום נוף מתקדם:
נצא לקראת השקיעה לצילומים בחוף פלמחים עם אחד מצלמי הנוף המובילים בארץ, יוסי בייטלמן. נתנסה בצילומי שקיעה מתקדמים בעזרת פילטרים.
◄ שיעור 12 - צילום בזווית אחרת:
בשיעור זה גלעד יציג לכם את הדרך לפיתוח ראייה צילומית מתקדמת, פיתוח חשיבה יצירתית ויצירת זהות צילומית אישית. נכיר טכניקות לבניית פריימים וקומפוזיציות מתקדמות, צילום אבסטרקטים ויצירת קונספט בשטח.
◄ שיעור 13 - צילום בזווית אחרת - מעשי:
נצא לשטח ליישם את התיאוריה שנלמדה בשיעור שעבר. נתנסה בצילום מזויות שונות תוך שימוש בכלים יצירתיים על מנת ליצור פריימים ייחודיים בשיעור זה תכירו את הדרך בה גלעד מתבונן על העולם ומצלם אותו.
◄ שיעור 14 - טכניקות לצילום אומנותי:
בשיעור מעשי זה נחשף לז׳אנרים בהם הצלם הטכני הוא המלך. נלמד על טכניקות צילום שלא מייצרות שוב את אותה תמונת סטילס מוכרת. ננצל את הזמן היטב ונתנסה בטכניקות צילום מורכבות יותר כגון, חשיפות כפולות, סינמה גרף, פאנורמות, הקפאה בעזרת פלאשים, צילום למטרת קומפוזיט ועוד.
◄ שיעור 15 – צילום רחוב:
פליקס לופה, אחד מצלמי הרחוב הטובים בישראל יציג בפניכם את עולמו המרתק . נכיר מהו צילום רחוב דוקומנטרי וכיצד ניתן לקחת בו חלק. נלמד מהן ההכנות לפני היציאה לצילום, כיצד רוכשים מודיעין איכותי וכיצד עובדים בשטח תוך הסוואה.
◄ שיעור 16 - צילום רחוב מעשי:
בשיעור זה נתנסה במגוון הטכניקות עליהן שוחחנו בשיעור שעבר. נבין מהם ההבדלים הקטנים שהופכים תמונה רגילה לצילום עוצר נשימה. פליקס יציג את הדרכים בהן הוא משתמש כדי להסוות את עצמו, להתקרב אל המצולמים ללא ידיעתם וליצור את הקשר בין הנושא לסביבתו.
◄ שיעור 17 - סיכום קורס:
השיעור יתחיל בביקורת עבודות על הצילומים מהקורס שתכלול טיפים מרהיבים לעריכת תמונה. בהמשך נעבור הרצאה בנושא קידום והתפתחות בעולם הצילום. לאחר מכן יערך סשן שאלות ותשובות של הסטודנטים לסיכומו של הקורס וחלוקת תעודות.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס צילום מתקדם בגליץ- בית ספר לצילום.


כל מסלולי הלימוד של  גליץ- בית ספר לצילום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649