גליץ- בית ספר לצילום

אזור גיאוגרפי: גוש דן ,ירושלים והסביבה ,חיפה והסביבה - רמת גן, ירושלים, חיפה

אודות:
גליץ בית-ספר לצילום הוקם מתוך מטרה ברורה לשפר את תחום הצילום בישראל ולהיות מקור ראשון במעלה ללימוד צילום לקהל הרחב ולצלמים מקצועיים.
אנחנו גאים להיות הבית של צוות הצלמים ומדריכי הצילום הטובים בארץ ולאלפי סטודנטים שלמדו איתנו וממשיכים ללוות את בית הספר גם הרבה מעבר.

מיקום:
הסניף הראשי שלנו נמצא ברחוב היצירה 26 במתחם הבורסה ברמת גן, סמוך לרכבת ת"א מרכז ועם חניה חינם בערב. בנוסף קיימים לנו סניפים בחיפה וירושלים. בית הספר מגשים את החזון שלנו למצויינות ומאפשר לימודים בכיף וספרייה עם חומרים להעשרה. בביה"ס יש 7 כיתות לימוד, כולל כיתות הרצאות, כיתות מחשבים, חדרי דיונים מאובזרים לקורסים המתקדמים וסטודיו להדגמות.

שיטת הלימוד:
טכניקות לימוד חדשניות בשילוב עם מדריכים מקצועיים וליווי של בית הספר יוצרים אווירה מיוחדת של לימוד. ההדרכה באווירה של כיף עם מצגות ודוגמאות של המדריכים וטיפים מנסיונם הרב. החומר המסוכם בסוף כל שיעור מאפשר לסטודנטים שלנו להקשיב במקום לכתוב ומותירים זמן רב לשאלות ותשובות ולהתפתחות אישית. בזכות המשוב עליו אנו מקפידים בסיום כל קורס, אנחנו נמצאים במגמת שיפור מתמדת ובזכות מאות הקורסים ואלפי הסטודנטים שלמדו אצלנו אנחנו עדיין ממשיכים להשתפר מקורס לקורס.

הייחודיות שלנו:
לא רק העברת חומר הלימוד חשובה לנו, אלא גם ההנאה שבלימודים ולכן אנו שמים דגש על גיבוש הקבוצות. ביציאות לשטח אנו היחידים שמקפידים על ריבוי מדריכים על מנת להגיע ליחס החניכה הטוב ביותר ואנו היחידים שמעניקים אחריות מלאה על הקורס.
בזכות העובדה שמחזור חדש מתחיל כל שבוע, אנו נותנים אפשרות להשלמת שיעורים באופן מיידי.
המשכיות בצילום היא חשובה מאוד ולכן קיים בפניכם מגוון עצום של קורסים מתקדמים שמועברים על ידי 42 מדריכים מקצועיים, 6 ימים בשבוע וכל מה שנותר זה רק לבחור.

אנחנו מוציאים עשרות קבוצות בשנה למסע צילום למקום אקזוטי אחר בעולם באמצעות פוטוטבע, אנו עורכים את כנס וקונגרס הצילום של ישראל עם סדנאות והרצאות של הצלמים הטובים בארץ ובעולם, אנו מפיקים את מגזין הצילום קומפוזיציה חינם לקהילת הצילום בישראל.
כל זאת מכיוון שהדבר החשוב לנו ביותר הוא להפיץ את הידע הלאה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים בגליץ- בית ספר לצילום.

כל מסלולי הלימוד של גליץ- בית ספר לצילום


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     גליץ- בית ספר לצילום
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס יסודות הצילום
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649