מפנה - הקריה להשכלה והדרכה

לימודים במפנה- הקריה להשכלה והדרכה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - חוצות המפרץ צומת וולקן חיפה


’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’ פותחת את שעריה בימים אלה ב’חוצות המפרץ’ בלב אזור המחבר בין הקריות לחיפה, ומציעה לבאים בשעריה סביבת לימודים אידיאלית, קריה ברמה אחרת המיועדת לבכירים במשק ולאנשים המחפשים למצוא את דרכם בשוק העבודה. ’מפנה- הקריה להשכלה והדרכה’, תפעיל תכניות לימוד ייחודיות המיועדות לשיפור איכותם של העובדים, תכניות לימוד המותאמות לשוק התעסוקה מצד אחד ולהעשרת מבוגרים מצד שני. המדובר בתכניות לימוד שמביאות עמן משב רוח רענן, עדכני ואיכותי. ב’מפנה -
הקריה להשכלה והדרכה’, יעמדו לרשות הסטודנטים סגל מרצים בכיר ומעולה המוכר ע’י המוסדות האקדמיים
ומוסדות ממשלתיים מוכרים. הקריה תצויד במיטב הריהוט ואמצעי הטכנולוגיה החדישים.

’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’, תכלול חטיבות בתחומים מגוונים ובהם: מנהל וניהול שוק ההון, חשבונאות
ופיננסים, אימון - קאוצ’ינג, בטיחות בעבודה, חינוך והנחיית הורים, משפט ממשל ושלטון מקומי, מחשבים, עיצוב,
הכשרות מקצועיות ועוד. שיתופי הפעולה נוספים נמצאים בתהליכי גיבוש מתקדמים ויובאו לידיעת הקהל הרחב בקרוב.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים במפנה- הקריה להשכלה והדרכה.


מטרתם של יוזמי ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’ היא שלקוחותיהם, יהיו עם תום לימודיהם, משכילים יותר, רהוטים יותר, מיומנים ומצוידים היטב לצורך התמצאותם במבוכי העולם המודרניות והתמודדות עם אתגרי שוק העבודה באזור, בשירותים, במסחר ובתעשייה. יוזמיה של ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’, משוכנעים כי, פעילותה תסייע לסטודנטים לשדרג את רמת החיים ואיכות החיים שלהם.

ההכשרה ב’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’ תשים דגש על פיתוח כישורים אישיים ושיפור החשיבה התוצאתית ויצירתיות תוך כדי חיזוק מרכיבי העצמה האישית והמסוגלות העצמית של הלקוח המקבל הכשרתו בין כתליה.

מגוון פעולותיה של ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’, יכללו: הדרכות לפיתוח אישי ומקצועי המכוון להתפתחות אישית של עובדי מוסדות וארגונים ציבוריים ופרטיים, לאנשי התעשייה על כל סוגיה ולקהל הרחב. במסגרת ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’, ניתן יהיה למצוא התמחויות, חידושים והסמכות לאנשי מקצוע, לימודי פנאי והעשרה חווייתיים לציבור הרחב, כאשר הלימודים יתקיימו באיכות אקדמית תוך כדי התבססות על הידע והניסיון המקצועי שמביאים עימם סגל המרצים הבכיר וראשי החטיבות. פעילותה של ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’, תונחה להגמשה והתאמה לצרכי המשק, החברה, התעשייה ועולם התעסוקה המשתנים. החדשנות תתבטא בתכנון תכניות לימודים יישומיות, כך שהבוגרים יוכלו להשתלב באופן מקצועי ואיכותי בסביבות העבודה השונות.

אחד החידושים בתחום פעולתה של ’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’ הוא שבמקביל למתקן המחודש ואיכותו שיפעל בחוצות המפרץ ישאפו יוזמיה לפעול באזור חיפה והצפון בכל מקום שיתאים ללקוחות מבחינת מקום המגורים שלהם תוך שמירה קפדנית על רמת שירות גבוהה ומקצועית.

’מפנה - הקריה להשכלה והדרכה’ תחדש ותשפר לחלוטין וללא הכר עם תחילת פעילותה את פניה של תרבות ההשכלה, ההכשרה והעשרה למבוגרים באזור חיפה, הקריות וצפון הארץ.

כל מסלולי הלימוד של  מפנה - הקריה להשכלה והדרכה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649