חשיפה ביה``ס לאומנויות התקשורת הטלוויזיה והמולטימדיה של האו``פ

תקשורת אינטראקטיבית*

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - הכפר הירוק,רמת השרון

תקשורת אינטראקטיבית-
תוכן, עריכה ושיווק לאינטרנט ולסלולר

החדירה המסיבית של המדיה החדשה (אינטרנט וסלולר) לתרבות הפנאי, המידע והצריכה, מייצרת ביקוש גובר והולך לאנשי תוכן, הפקה, עריכה ושיווק, אשר יבינו את מהות המדיה החדשה, את אפשרויותיה הבלתי מוגבלות כמעט ואשר ידעו ליצור תכנים בשפתה.

מטרת התכנית:
הקניית הבנה לגבי מהות התקשורת האינטראקטיבית וכלים מעשיים ויישומיים, על–מנת ליצור, להפיק, לערוך ולשווק תכנים למדיה זו.

בוגרי התכנית
בוגרי התכנית יוכלו להשתלב כאנשי תוכן, שיווק והפקה בחברות המדיה האינטראקטיבית, באתרי תוכן באינטרנט ובחברות הסלולר.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים לקורס תקשורת אינטראקטיבית ביה"ס חשיפה.


תקשורת אינטראקטיבית- תוכן, עריכה ושיווק לאינטרנט ולסלולר

התמחות מקצועית בכתיבת תוכן, בעריכה ובשיווק למדיה החדשה

מבוא:
החדירה המסיבית של המדיה החדשה (אינטרנט וסלולר) לתרבות הפנאי, המידע והצריכה, מייצרת ביקוש גובר והולך לאנשי תוכן, הפקה, עריכה ושיווק, אשר יבינו את מהות המדיה החדשה, את אפשרויותיה הבלתי מוגבלות כמעט ואשר ידעו ליצור תכנים בשפתה.

תעשיית המדיה החדשה (אינטרנט וסלולר), מהווה את ההזדמנות הגדולה לרכוש מקצוע עדכני, היות שתחום זה מתפתח לנישות חדשות ותקציבי הפרסום בו גדלים מדי שנה. בתחום זה מורגש מחסור באנשי מקצוע שמסוגלים ליצור תכנים איכותיים, מוצר אינטראקטיבי ואינטגרטיבי. מוצרי תוכן למדיה החדשה מורכבים משילוב תהליכי יצירה והפקה שבסוגי המדיה המסורתיים התקיימו בנפרד: כתיבת תסריטים, עיצוב ממשק משתמש, עיצוב גרפי, צילום ועיבוד תמונה, עריכת וידאו, שיווק ופרסום תוכן.

נושאי הלימוד בקורס:
◄ אינטרנט, חברה ותרבות
◄ עריכה רעיונית ומעשית (Premiere)
◄ למדיה חדשה
◄ עקרונות הצילום (וידאו)
◄ יסודות הכתיבה והעריכה למדיה החדשה
◄ תוכן משולב מדיה חדשה (טלוויזיה, אינטרנט, סלולר)
◄ יישומים אינטראקטיביים למדיה חדשה
◄ פרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי לאינטרנט וסלולר
◄ עיצוב ממשק משתמש
◄ פרויקט מסכם

קהל היעד
אנשים בעלי יכולת חשיבה יצירתית וזיקה למדיה החדשה ולחידושיה, אשר מעוניינים ברכישת מקצוע כיוצרי תוכן למדיה זו. כמו כן התכנית בנויה כהשלמה ללימודים אקדמיים בעבור סטודנטים המעוניינים לרכוש מקצוע מעשי ונמצאים בראשית, במהלך התואר הראשון או אחריו.

מטרת התכנית
הקניית הבנה לגבי מהות התקשורת האינטראקטיבית וכלים מעשיים ויישומיים, על–מנת ליצור, להפיק, לערוך ולשווק תכנים למדיה זו. בוגרי התכנית יוכלו להשתלב כאנשי תוכן, שיווק והפקה בחברות המדיה האינטראקטיבית, באתרי תוכן באינטרנט ובחברות הסלולר.

משך הלימודים:
הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות הערב, לאורך שני סמסטרים. בנוסף נדרשים הסטודנטים לבצע מטלות ותרגולים מחוץ לשעות הלימודים.

מסלול לימודים חד־שנתי, לימודי ערב

כל מסלולי הלימוד של  חשיפה ביה``ס לאומנויות התקשורת הטלוויזיה והמולטימדיה של האו``פ


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649