חשיפה ביה``ס לאומנויות התקשורת הטלוויזיה והמולטימדיה של האו``פ

קופירייטינג ומבוא לפרסום אינטראקטיבי *

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - הכפר הירוק,רמת השרון

חושב שאתה מבריק? בוא ללמוד קופירייטינג
בביה"ס חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה


הקופירייטר מצטיין ביצירתיות מחשבתית, והוא מקור בלתי נדלה
לרעיונות, הברקות וסִסמאות מנצחות.


הקופירייטר משתמש בטכניקות שונות להעביר את המסר הרצוי ללקוח שלו וליצור בעבורו יתרון כלכלי וחברתי שיסייע לו להתחרות בשוק אגרסיבי ומתוחכם. הוא שולט ברזי שפת הפרסום של כל סוגי המדיה.

בין נושאי הלימוד:
• מקומו של הקופירייטינג בעולם הפרסום
• מבנה ותהליך הזרימה במשרד הפרסום
• הבריף ככלי עבודה אסטרטגי
• בניית מסר שעובד
• מודעות
• אינטרנט ופרסום אינטרקטיבי
• בלוגים, רשתות חברתיות, שיווק ויראלי
• תסריטאות לכל סוגי המדיה
• ועוד..

יש לך את זה? בוא לנסות!

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קופירייטינג ומבוא
לפרסום אינטראקטיבי בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה.


מה זה קופּירייטר?
הקופירייטר הוא לב ליבו של משרד הפרסום. משרדי שיווק, וקידום מכירות (קד'ם), משרדי יחסי ציבור, חברות מדיה, וכן אתרי אינטרנט, עיתונים ומחלקות שיווק של חברות מסחריות נזקקים לשירותי הקופירייטר. הקופירייטרים הם כוכבי מכירות המושלים בתקשורת ובשיווק, נוגעים בשולי הפסיכולוגיה, האנתרופולוגיה, הסטטיסטיקה, האמנות, הספרות, השירה, הקולנוע, העיצוב, ומה לא?

מה עושה קופירייטר?
הקופירייטר מצטיין ביצירתיות מחשבתית, והוא מקור בלתי נדלה לרעיונות, הברקות וססמאות מנצחות. תפקידו לנסח באופן קולח וקולע מודעות לעיתון, לתשדירים ברדיו לפרסומות בטלוויזיה, לאינטרנט, לשילוט חוצות, לעלונים, לדיוור ישיר. הקופירייטר משתמש בטכניקות ובטקטיקות שונות כדי להעביר את המסר הרצוי ללקוח שלו וליצור בעבורו יתרון כלכלי וחברתי שייסע לו להתחרות בשוק אגרסיבי מתוכחם. קופרייטר הוא מי ששולט ברזי שפת הפרסום על כל סוגי המדיה.

מטרת הקורס:
קורס הקופירייטינג מכשיר לתחום הרעיונות (קופירייטינג), למעוניינים להשתלב במשרדי הפרסום, חברות אינטראקטיב ומדיה וכמו כן הקורס מתאים לאנשי שיווק, יוצרי מדיה דיגיטלית, ומנהלי מותג. אנשי תוכן ופרסומאים המעוניינים בהרחבת הכשרתם המקצועית.

נושאי לימוד:
• מקומו של הקופירייטינג בעולם הפרסום
• מבנה ותהליך הזרימה במשרד הפרסום
• הבריף ככלי עבודה אסטרטגי
• בניית מסר שעובד
• מודעות
• כותרות, מבנה ומרכיבים
• רדיו
• מג’ינגל ועד ספוט
• שילוט חוצות
• דיוור ישיר
• מבוא לחשיבה
• פיתוח החשיבה היצירתית
• טכניקות לכתיבה אפקטיבית
• מילה על עיצוב וטיפוגרפיה
• תמונה אחת שווה אלף מילים
• איך יוצרים קמפיין מנצח
• אמנות פרזנטציה
• אינטרנט ופרסום אינטרקטיבי
• בלוגים, רשתות חברתיות, שיווק ויראלי
• כלים ומגמות עדכניות בפרסום באינטרנט
• תסריטאות לכל סוגי המדיה
• קד'מ
• מלחמת גרילה

תנאי קבלה:
ראיון קבלה
הגשת קופּי־טסט (מבחן כתיבה מאתגר).

משך התכנית:
14 מפגשים, יתקיימו פעם בשבוע בשעות הערב.

כל מסלולי הלימוד של  חשיפה ביה``ס לאומנויות התקשורת הטלוויזיה והמולטימדיה של האו``פ


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649