מכללת LFA למקצועות היופי

הגדלת לוח הציפורן – פרנץ - צורות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - הכבאי 3, כרמיאל

ההרשמה בעיצומה - מהרו להירשם!

אודות:
קורס הגדלת לוח הציפורן מבית מכללת LFA בהנהלת לודמילה פרידמן מתמקד בפתרון בעיות הציפורניים הטבעיות, כגון צבע בלתי אחיד ומבנה בעייתי של לוח הציפורן. קורס הגדלת לוח הציפורן יספק פתרונות לאתגרים מקצועיים - ציפורניים שנפגעו כתוצאה ממצב בריאותי או נזק חיצוני (כסיסה). בשילוב תיאוריה עם התרגול המעשי, תלמדו כיצד לפתור בעיות של צבע ומבנה לוח הציפורן עד להשגת תוצאה סופית רצויה. ייחודה של מכללת LFA הוא בכך שהתלמידות רוכשות ניסיון ממשי בעבודה עם מודליסטיות. מדובר לא רק בהתנסות מקצועית אלא בהזדמנות ליצור קשרים מקצועיים ולהרחיב את מועדון הלקוחות.

הגדלת לוח הציפורן:
כל מומחה לטיפוח כף היד נתקל לפעמים במקרים בהם נאלץ "לאלתר" פתרון עבור לקוח בעל לוח ציפורן פגום או חריג בצורתו. בהרבה מקרים איננו מסופקים מתוצאות ה"אלתור", ניסיונות נוספים עולים לנו בזמן ומאמץ , ולעיתים גם באובדן סבלנות הלקוח.

קורס צורות:
הגדלת לוח הציפורן עם אבקה מתקנת בשימוש תבניות טכניקה וצורות הכי חדשניות שקיימות היום בשוק למראה טבעי ביותר. בנוסף לומדים צורות חדשות כמו שקד, שפיץ ומרובע. בטכניקה הזאת אפשר לעשות כל מיני אקווריומים ופרנצ’ים מכל הסוגים הקיימים היום.

הלימודים מתקיימים בכרמיאל!

מטרת הקורס:
הקניית שיטה מובנית להתמודדות מול אתגרים מקצועיים והשגת תוצאה אחידה ומושלמת בשיטת הRENAIL הבלעדית שפותחה על ידי מומחים בתחום טיפוח כף היד. הקורס מתמקד בהשלמת לוח הציפורן תוך שימוש בעיצוב ה"פרנץ’" האופנתי, השומר על מראה טבעי ואחיד לטווח ארוך.

קהל היעד:
אנשי מקצוע בתחום טיפוח כף היד ובניית הציפורניים , המעוניינים לרענן ולהעמיק את ידיעותיהם.

תכנית הלימודים:
◄ תוך שימוש בשיטת RENAIL שפותחה ביו כתלי מכללת LFA, תלמדי להתאים את שיטת העבודה לכל המאפיינים הייחודיים של ציפורני הלקוחה, על מנת להשיג תוצאה אחידה ללא דופי לכל אצבע.
◄ נרכוש דע נרחב על הבעיות בהן נתקלים במהלך העבודה, סיבות לבעיות אלה ודרכי הטיפול בהן.
◄ בעזרת סוגים שונים של פרנץ’ נלמד ליצור אשליה של לוח ציפורן גדול יותר או קטן יותר, רחב או צר יותר – הכל על סמך העדפות הלקוחה והחוש האסתטי.

תעודה:
בסיום הלימודים תקבלו תעודה בינלאומית מטעם מכללת LFA ושיטת RENAIL.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס הגדלת לוח הציפורן – פרנץ - צורות


כל מסלולי הלימוד של  מכללת LFA למקצועות היופי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649