מכללת LFA למקצועות היופי

לימודים במכללת LFA למקצועות היופי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - הכבאי 3, כרמיאל

מבצעי ראש השנה במכללת LFA:
קורס אחד במחיר מלא והשני ב 50%(בכפוף לתנאים), המבצע בתוקף עד ה1.10.17 - מהרו להירשם! | עסקת חבילה ל-4 השתלמויות איפור קבוע | מגוון חבילות שי במחיר חגיגי

חזון המכללה:
חזון מכללת LFA הוא ליצור סביבה של אנשים מצליחנים ועצמאיים בעזרת טכנולוגיית הלימוד הייחודית של מכללת LFA. הכוונה שלנו היא לעזור לתלמידים ליזום הצלחות ולחוות חופש ביטוי עצמי ובטחון כלכלי, וזו תהיה ההוכחה לכך שטכנולוגיית LFA עובדת. לודמילה פרידמן מזמינה כל אחד ואחת מכם אשר רוצה לחוות שינוי חיובי בחייו, להגיע למכללת LFA וללמוד כיצד להצליח.

טכנולוגיית LFA:
טכנולוגיית LFA מבוססת על ידע + הצלחה. אנו הופכים מטרות / חלומות לפעולות שאפשר ליישם אותן. זה משהו שקיים, שאפשר למדוד אותו, להשוות אותו, לבדוק אותו והכי חשוב, התלמידים חווים את זה בחיים שלהם. אי אפשר לקחת את החוויה הזו מאף אחד,זו חוויה של הצלחה.

הלימודים מתקיימים בכרמיאל!

כאשר אנו חווים הצלחות, אנו מקטינים את המקום של הכישלונות בחיים שלנו. אמחיש לכם: קניתי שוקולד עם אגוזים. אני פותחת את השוקולד ואני רואה שיש בו לא רק אגוזים, אלא גם צימוקים. אגוזים אני יודעת שיש, ואני עושה מהם עוגה, אבל לא ידעתי שיש צימוקים ואני יכולה לעשות מהם דבר חדש. כלומר, בד"כ אנחנו מכירים את עצמנו ואת התוצאות שלנו, ואנו חושבים שאלו התוצאות שיהיו לנו כל החיים. אנו במכללה רוצים להראות לכל אחד ואחת שלכל מטרה וחלום בחיים ישנם הכלים שיכולים לעזור לממש אותם בצורה הטובה והמושלמת ביותר.

השיטה שלנו פועלת כך שכל תלמיד במכללה, לא משנה מה הרקע שהוא מביא עמו, יחווה שרשרת של הצלחות כבר מתחילת המסלול. כך הצלחה אחר הצלחה, ניצחון קטן אחר ניצחון קטן, תוך הכוונה, עידוד וליווי צמוד שלנו, נבנה הביטחון בעצמכם וביכולות שלכם. האמונה שאכן אפשר להגיע והכי רחוק.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים במכללת LFA למקצועות היופי


כל מסלולי הלימוד של  מכללת LFA למקצועות היופי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649