מכללת LFA למקצועות היופי

קורס איפור מקצועי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - הכבאי 3, כרמיאל

בקורס איפור מקצועי במכללת LFA תלמדו את כל שיטות האיפור הבלעדיות והייחודיות מבית אומן האיפור בועז שטיין.
ההרשמה בעיצומה - מהרו להירשם!


אודות הקורס:
כל מי שעוסק בתחום האיפור ומצליח בו, מגשים חלום. זהו תחום כה מרתק, מגוון ויצירתי שכל מי שעוסק בו משנה את האופן שבו הוא מתלבש, נראה ומציג את עצמו. זהו תחום טוטאלי. הקורס מיועד לכל מי שחולם ללמוד את תחום האיפור המקצועי ולפתח בו קריירה ולכל למי שעוסקות בתחום היופי כמאפרות קבוע וקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את סל השירותים ללקוחה. אין צורך בניסיון או בידע קודם, אך כן חשוב להיות מצוידים בחוש אסתטי מפותח ובאהבה לתחום העיצוב והיופי.

הלימודים מתקיימים בכרמיאל!

בקורס תלמדו את תחום האיפור על כל היבטיו מבעלי המקצוע הטובים בארץ: אמן האיפור המיתולוגי בועז שטיין, המאפר המקצועי והידוע עופר לווין והמאפרת המקצועית והידועה פאני יקוטי, בעלת ותק רב בתחום ומלמדת איפור מקצועי מעל לשתיים עשרה שנים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס איפור מקצועי


מה תלמדו:
◄ אנו במכללה מאמינים בעבודה מעשית וניסיון בשטח, לכן כבר מהשיעורים הראשונים תתחילו לאפר מודליסטיות במהלך השיעור, כך תצברו ביטחון בעבודה וניסיון מקצועי.
◄ בנוסף, אנו שמים דגם רב לאורך כל הקורס על הכוונה מקצועית וייעוץ עסקי ובמהלך הקורס תקבלו הדרכה על מיומנות המשא ומתן, מיומנות עסקית, גישה ללקוחות, הכנת הצעת מחיר על פי אבחון היקף העבודה, וכו’.

בקורס תלמדו, בין היתר:
◄ מבוא לאיפור
◄ אבחון סוגי עור
◄ מורפולוגיה
◄ הסתרת פגמים וסימני גיל
◄ איפור מעושן
◄ איפור חתולי
◄ ועוד...

פרויקט גמר:
בסיומו של הקורס יתקיים יום צילומים עם צלם אופנה, במהלכו תאפרו שתי מודליסטיות בשני סגנונות איפור שונים, כולל סטיילינג- הלבשה וסידור השיער. לאחריו תקבלו תיק עבודות מעוצב, אותו תציגו ללקוחות בעתיד.

מה תקבלו:
◄ בהרשמה תקבלו מזוודת איפור ענקית של בועז שטיין מתנה! הכוללת את הספר הבלעדי לתלמידיו של בועז שטיין, בו תמצאו את כל הסודות המקצועיים והטיפים אשר ילוו אתכם הלאה בדרככם המקצועית.
◄ בתום הקורס תקבלו תעודה מטעם משרד התמ’ת, תעודה בינלאומית מטעם מכללת LFA , תעודת מאפר מקצועי מאת בועז שטיין ובנוסף, תקבלו כרטיס מאפר/ת בינלאומי המקנה הנחות באיפור מקצועי בכל העולם!

משך הלימודים:
25 מפגשים, משך כל מפגש 4 שעות אקדמיות. הלימודים מתקיימים במסלול ערב.

הערות ומידע נוסף:
הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים, ביטוח לאומי, לשכת התעסוקה, משרד הקליטה ומרכזי ’ריאן’ ונערך באישור ובפיקוח של משרד התמ’ת.

כל מסלולי הלימוד של  מכללת LFA למקצועות היופי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649