גיא יריב- בית ספר לדיבור מול קהל

קורס דיבור בפני קהל לנוער

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ביאליק 127 רמת גן

אודות הקורס:
הקורס הוא סדרה של סדנאות חווייתיות (ולא סדרת הרצאות) במסגרתה התלמידים רוכשים כלים ומיומנויות בדיבור מול קהל. הקורס עוזר לתיכוניסטים לשפר את הביטחון העצמי, את כושר הביטוי, ואת יכולות החשיבה.

יתרונות הקורס:
● בטחון מול קהל
● שיפור היכולת לחשוב במהירות ’על הרגליים’
● יכולת לשכנע ולהציג עמדות באופן מסודר
● פיתוח חשיבה אנליטית
● ועוד...

מועד פתיחת הקורס:
27.3.2013


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס דיבור בפני קהל לנוער


מבנה הקורס:
הקורס הוא סדרה של סדנאות חווייתיות (ולא סדרת הרצאות) במסגרתה התלמידים רוכשים כלים ומיומנויות בדיבור מול קהל. כל שיעור כולל מבוא תיאורטי, תרגול מעשי נרחב, ומשוב אישי לכל תלמיד (במהלך הקורס התלמידים גם יילמדו לתת משוב זה לזה). שיעורי הסדנה מתוכננים במתכונת של ’סרגל מאמצים’ כך שכל שיעור מעלה את הרף מהשיעור שעבר, וכך מתרגל את כל המיומנויות הישנות בתהליך הלמידה של כלי חדש.

מה הקורס נותן:
הקורס עוזר לתיכוניסטים לשפר את הביטחון העצמי, את כושר הביטוי, ואת יכולות החשיבה. מחקרים מראים שמילים יוצרות תבניות חשיבה לא פחות ממה שהן מבטאות אותן. היכולת להתבטא באופן מסודר, בהיר וחד מסייע ליכולת לחשוב באופן מסודר בהיר וחד.
בטחון מול קהל- מתבגרים נקלעים לעיתים למעגל של היזון חוזר שלילי. חוויה שלילית אחת מערערת את הבטחון, דבר שפוגע בתפקוד וחוזר חלילה. לכן מספיק שהדרכה תשפר את האמון של התלמיד בעצמו כדי לשפר את כושר הביטוי שלו.
שיפור היכולת לחשוב במהירות ’על הרגליים’- בעזרת שימוש בטכניקות המשלבות הכנה מוקדמת עם אילתור והפתעות התלמידים רוכשים נסיון ומיומנות בהתכוננות לבלתי-צפוי ובהתמודדות עמו.
יכולת לשכנע ולהציג עמדות באופן מסודר- ההדרכה נותנת כלים פשוטים שעוזרים לסדר את הנאום באופן מובן יותר שקל לעקוב אחריו. נלמד שיטות שעובדות אצל כל אחד כגון ’עקרון השילוש’ ו’אבני-דרך’.
פיתוח חשיבה אנליטית- בעזרת חידוד האבחנה בין ’טענה’ לבין ’טיעון’ אנו מציגים לחונכים סטנדרט להערכת העומק של ההסברים.

נושאי הלימוד:
● בטחון עצמי ושפת גוף
● תכנון נאום
● יסודות הויכוח
● חשיבה אנליטית
● עבודת צוות
● תרגיל מסכם

כל מסלולי הלימוד של  גיא יריב- בית ספר לדיבור מול קהל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649