C.I.R פריד

Eotvos Lorand פסיכולוגיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

ללמוד לתואר ראשון ו/או שני בפסיכולוגיה באחת הערים התוססות באירופה, במוסד אקדמי מבין הגדולים והמוכרים באירופה הנכם מוזמנים להצטרף לאוניברסיטת הוטווש אשר ממוקמת בליבה של בודפשט.
למידע נוסף הרשם/י כאן


לימודי פסיכולוגיה לתואר ראשון ושני בבודפסט-הונגריה באוניברסיטה היוקרתית Eotvos Lorand עם היסטוריה ארוכה של חוקרים בתחום הפסיכולוגיה, תיאורית האינסטינקט ע”י Lipot Szondy אשר על שמו נקרא Szondy Test , תיאורית הגשטלט, פסיכותרפיה מודרנית ועוד.

שם תעודת סיום:

BA / M.A. in Psychology

מעמד התעודה:

מוכר ע”י משרד החינוך-”גף להערכת תארים אקדמאים מחו”ל” ומשרד הבריאות.

קמפוס הלימודים:

בודפשט

תנאי קבלה:

לתואר ראשון - תעודת בגרות מלאה, ומבחן כניסה ע”פ הספר של אטקינסון, מבוא לפסיכולוגיה. (ניתן לעשות מכינה קדם-רפואית).
לתואר שני - תואר ראשון בפסיכולוגיה (או סוציולוגיה, אנתרפולוגיה וכד’ ), ומבחן קבלה ב- 4 נושאים (פסיכולוגיה כללית, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה חברתית ופסיכולוגיה של האישות), בעל-פה או בכתב.

אם ברצונך ללמוד באחת הערים התוססות באירופה, במוסד אקדמי מבין הגדולים והמוכרים באירופה הנכם מוזמנים להצטרף לאוניברסיטת הוטווש אשר ממוקמת בליבה של בודפשט.
לאוניברסיטה היסטוריה ארוכה של חוקרים בתחום הפסיכולוגיה, תיאורית האינסטינקט ע”י Lipot Szondy אשר על שמו נקרא Szondy Test , תיאורית הגשטלט, פסיכותרפיה מודרנית ועוד.
הלימודים מועברים בשפה האנגלית, ע”י סגל פרופסורים מוכר ובעל שם עולמי, אשר משתתף בכנסים ברחבי העולם, עוסק במחקרים חדשים ומוציא לאור פרסומים.

התמחויות/נושאים עקריים:

סטודנטים לפסיכולוגיה לומדים את כל המבואות, נפגשים עם תיאוריות שונות בפסיכולוגיה, ובסיום ניתן להמשיך שנתיים נוספות לתואר שני. הלימודים מתקיימים באווירה משפחתית ותומכת, הגורמת לסטודנטים לבלות שנים נהדרות.לסטודנטים מוצעים השירותים הבאים: עזרה במציאת דיור, ביטוח רפואי מקיף, ספריה עשירה ומגוונת, מעבדות מחשב, ועוד.
בישראל - מיוצגת האוניברסיטה ע”י ארגון R.I.C - פריד, אשר מכוון סטודנטים למסלולי הלימוד ע”י פגישות ייעוץ, מלווה את הסטודנט בהליך ההרשמה ובהליך קבלת הויזה. הקשר עם הסטודנט נמשך עד יציאתו להונגריה ואף מעבר לכך.

כל מסלולי הלימוד של  C.I.R פריד


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649