C.I.R פריד

מכינה קדם רפואית בהונגריה

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

כל החיים חלמת להיות רוםא/ה ועכשיו שהגיע הרגע הגדול את/ה מגלה שבינך לבין החלום עומדות 5 יחידות לימוד בפיזיקה, כימיה, ביולוגיה.
אל ייאוש- המכינה הקדם רפואית הנלמדת International BUDAPEST בבודפשט תאפשר לך להדביק את הפער ולמלא את תנאי הקבלה ההכרחיים ללימודי רפואה בהונגריה.
המכינה מיועדת למי שלא מספיק בקיא במקצועות הביולוגיה, כימיה, פיסיקה ואנגלית או לכל מי שמבקש כניסה חלקה יותר ללחץ הלימודים של שנה א’ בפקולטה לרפואה. תקופה זו נותנת, בין היתר לסטודנטים להתרגל לשהייה בבודפשט, להסתגל לשפה זרה, להרגלים ולמנטליות החדשה.
למידע נוסף הרשם/י כאן והחומר יישלח אלייך בדואר


קורס מכינה הנלמד ב- College International BUDAPEST בבודפשט.
קורס המכינה הוא קורס הכרחי למי שאינו ממלא אחר תנאי הקבלה לאוניברסיטאות או שחסרים לו, בבגרות, אחד מהמקצועות הבאים: הפיזיקה, כימיה וביולוגיה ברמה של 5 יח’.

קמפוס הלימודים:

בבודפשט

תנאי קבלה:

תעודת בגרות מלאה.
קורס המכינה הוא קורס הכרחי למי שאינו ממלא אחר תנאי הקבלה לאוניברסיטאות או שחסרים לו, בבגרות, אחד מהמקצועות הבאים: הפיזיקה, כימיה וביולוגיה ברמה של 5 יח’.

מטרת הלימודים/קורס:

הכנת הסטודנטים למבחני הכניסה וללימודי התואר.
המכינה מיועדת למי שלא מספיק בקיא במקצועות הביולוגיה, כימיה, פיסיקה ואנגלית או לכל מי שמבקש כניסה חלקה יותר ללחץ הלימודים של שנה א’ בפקולטה לרפואה .

המכינה הוא קורס פקולטטיבי המתקיים בבודפשט במבנה מרהיב השייך לקהילה היהודית. הלימודים מתקיימים באווירה משפחתית אוהדת וברמה אקדמית גבוהה.

התמחויות/נושאים עקריים:

בקורס זה מלמדים את המקצועות הנ”ל: ביולוגיה, כימיה, פיסיקה, אנגלית רפואית, אנגלית והונגרית.
תקופת המכינה נותנת לסטודנטים להסתגל מחדש להרגלי למידה אחרי תקופה ארוכה של היעדרות מספסל הלימודים בעקבות תקופת הצבא, הטיול הארוך וכו’.
כמו כן תקופה זו נותנת לסטודנטים להתרגל לשהייה בבודפשט, להסתגל לשפה זרה, להרגלים ולמנטליות החדשה.

על סמך ניסיוננו , סטודנטים אשר עשו את קורס המכינה, היו להם ”חיים קלים” יותר בשנתיים הראשונות באוניברסיטה, מאשר סטודנטים שהתקבלו ללא מכינה.

יש לציין שהשנתיים הראשונות באוניברסיטאות הן השנים הקשות ביותר , עם הדרישות הכי גבוהות , השעות הכי עמוסות ולחץ עמידה במבחנים. אין צל של ספק, שרצוי שהסטודנט ירגיש עצמו שייך למסגרת הלימודים בבודפשט כמה שיותר מוקדם.

הערות לזמני הלימודים:

שני קורסי מכינה נפתחים מדי שנה:
מכינה ארוכה- מתחילת אוקטובר ועד אמצע מאי.
מכינה קצרה- מתחילת ינואר ועד אמצע מאי - מכינה אינטנסיבית יותר

הלימודים מתקיימים באווירה משפחתית ותומכת, הגורמת לסטודנטים להעביר את תקופת המכינה בקלות ובנעימות. במהלך הלימודים משולבים סיורים מקצועיים לאוניברסיטאות, וטיולי סופשבוע לניקוי הראש.
לסטודנטים מוצעים השירותים הבאים: עזרה במציאת דיור, ביטוח רפואי מקיף, ספריה עשירה ומגוונת, מעבדות מחשב, ועוד.
בישראל - מיוצגת המכינה ע”י ארגון R.I.C - פריד, אשר מכוון סטודנטים למסלולי הלימוד ע”י פגישות ייעוץ, מלווה את הסטודנט בהליך ההרשמה ובהליך קבלת הויזה. הקשר עם הסטודנט נמשך עד יציאתו להונגריה ואף מעבר לכך.

כל מסלולי הלימוד של  C.I.R פריד


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649