סטודיו 6B – בית הספר למקצועות העיצוב

קורס עיצוב פנים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,מכינות/פסיכומטרי/בגרויות ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,חיפה והסביבה

הלימודים מתקיימים בחיפה ותל אביב!

אודות:
מעצב הפנים מחויב להתייחס למספר דברים בעבודתו: האדם וצרכיו, החלל הנתון וסביבתו, תקציב, פונקציונליות ואסתטיקה. כל אלו מרכיבים את חוויית האדם בעת שהותו בחלל כלשהו. תפקידו של מעצב הפנים מורכב ממספר שלבים, החל משלב התכנון, חלוקת החלל בדרך האופטימלית המתאימה לצרכי הלקוחות ושימושיות המרחב. בין היתר על המעצב לחשוב על התאורה המתאימה ועל מיקומה, להכין תכנית חשמל ואינסטלציה ועד לריהוט, טקסטיל, צבע ועוד. לכן בלימודי עיצוב פנים מלמדים גם את ההיסטוריה של העיצוב והאדריכלות, אך חוקרים גם פרטים הקשורים לחומרים וטקסטורות ואף פיתוח חשיבה רעיונית ויצירתית. לימודי התעודה בקורס לעיצוב פנים מכינים את בוגרי המסלול לשוק העבודה. לימודי העיצוב בסטודיו B6 משלבים בין לימודי התעודה לבין צבירת הניסיון המעשי לאורך שנת הלימודים.

מטרת הלימודים:
הלימודים מקנים כלים מקצועיים וקונספטואליים, אשר מאפשרים לך לעצב חללים תוך שימת דגש על מימדים אסתטיים, תרבותיים, סביבתיים, טכנולוגיים, פילוסופים ושימושיים. השילוב הייחודי של לימודי עיצוב פנים עם עבודה מעשית מאפשר לנו להוציא לשוק העבודה בוגרים עם יכולות ייחודית בתחום עיצוב הפנים והסטודנט מצטרף למאות הבוגרים העושים חיל בשוק העבודה כמעצבי פנים בעלי הסמכה.

תנאי קבלה:
◄ מבחן קבלה וראיון אישי
◄ גיל 18 ומעלה

מסלול הלימודים:
◄ 80 שיעורים
◄ 4.5 שעות אקדמאיות לכל שיעור
◄ לימודי בוקר/ערב לבחירה

בין נושאי הלימוד:
◄ מושגים וכלי יסוד – מבוא לעיצוב פנים: מיהו מעצב הפנים ומהו תפקידו? מהו פרויקט בעיצוב פנים? מהם שלביו? סקירה של פרויקטים בקני מידה שונים. קומפוזיציה בדו ממד ובתלת ממד, טכניקות רישום שונות, שרטוט תכנית וחתך, פיתוח קונספט ובניית מודלים פיזיים.
◄ זרמים וסגנונות בעיצוב פנים ואדריכלות.
◄ שלבי תכנון וביצוע בפרויקט - פרוגראמה וחלוקת חלל, ארגונומטריה וראיה מרחבית.
◄ תוכנת SketchUp – לימוד התוכנה הפופולארית להדמיות בתלת ממד ויישום בתכנון פרויקט הסמסטר.
◄ פרקטיקה – ארגונומטריה של חללים, חללים מסחריים, חומרים, מערכות הבית ותשתיות (אינסטלציה, כלים סניטריים, מיזוג, חשמל תאורה, בית חכם), מטבחים, נגרות (כולל הפקת רשימת נגרות) אלומיניום (כולל הפקת רשימת אלומיניום), דקורציה, ריהוט, כתבי כמויות ותקצוב פרויקט. הלימוד הטכני מלווה בלימוד הכנת תכניות עבודה לביצוע ואיגודו לסט מכרז.
◄ הכנה לשוק העבודה – צעדים ראשונים בשוק העבודה: עיצוב תדמית ובניית עסק.
◄ תוכנת AutoCad – לימוד עם התוכנה הנפוצה ביותר לשרטוט, כולל הכנת סט תכניות עבודה לביצוע, העמדת גיליונות והדפסתם.

הכנה לשוק העבודה:
גולת הכותרת של ליווי הבוגרים היא תכנית המנטורינג שבמסגרתה נבחרים שני בוגרים מצטיינים מכל קורס שמסתיים. הסטודנטים המצטיינים עובדים על פרויקט עיצוב דירת יוקרה אמתית, מהתכנון ועד הביצוע, וכך מתנסים בכל אחד מהשלבים שמתקיימים במציאות של שוק העבודה, וכל זאת בליווי צמוד של צוות מורי הסטודיו ובראשם האדריכל אמיר נבון. בסיום הפרויקט הדירה מצולמת ומפורסמת בחסות הסטודיו באמצעי תקשורת רבים. הסטודנטים מתוגמלים בשכר וניתנת להם ההזדמנות להיכנס לשוק העבודה עם פרויקט אמיתי שמוכיח את יכולתם.

תעודה:
תעודת בוגר סטודיו B6

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס עיצוב פנים


כל מסלולי הלימוד של  סטודיו 6B – בית הספר למקצועות העיצוב


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649