סטודיו 6B – בית הספר למקצועות העיצוב

קורס עיצוב אופנה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,מכינות/פסיכומטרי/בגרויות ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     

הקורס מתקיים בסניף תל-אביב בלבד
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

אודות:
מסלול לימודי עיצוב אופנה בסטודיו B6 מציע לימודי אופנה מקיפים ומעשיים המכשירים את הסטודנט ליציאה מהירה לעולם האמיתי ולנחיתה רכה בשוק העבודה הגועש של תעשיית האופנה. במסגרת קורס עיצוב אופנה בסטודיו B6 עוברים הסטודנטים בבית ספר לאופנה הכשרה מקיפה בפיתוח מותג אישי, המשלב בין הידע הטכני אותו צובר הסטודנט במהלך הלימודים ובין הכשרה מעשית שמטרתה הכנה ממשית לעולם העסקי הסובב את תעשיית האופנה. מכלול השיעורים המוצע בסטודיו B6 מחדד את יכולת ההתבוננות שלכם ומטרתו להביא אתכם אל קו הסיום והפיכתכם למעצבי אופנה. במהלך הלימודים תהיה לכם הזדמנות לקחת חלק בהפקות אופנה אמתיות של מיטב המעצבים בארץ, ובתחרויות עיצוב בשיתוף עם התעשייה. בית ספר לאופנה חייב להיות מעורב במתרחש בתעשיית האופנה המקומית והעולמית אנו שמים על כך דגש מיוחד, באמצעות שיתופי פעולה מיוחדים במהלך לימודי האופנה. סטודיו B6 נותן לכם ליווי ותמיכה בצעדיכם הראשונים בשוק העבודה, גם אחרי הלימודים.

מסלול הלימודים:
◄ 80 שיעורים
◄ 4.5 שעות אקדמאיות לכל שיעור
◄ לימודי בוקר/ערב לבחירה

תנאי קבלה:
◄ מבחן קבלה וראיון אישי
◄ גיל 18 ומעלה

בין נושאי הלימוד:
◄ לימודי עיצוב אופנה: שיעורי עיצוב בהם תלמדו לפתח נושאי השראה לכדי פרויקט עיצובי שלם, החל בתהליך פיתוח הרעיון, יישומו לסקיצות והפיכתו לדגם מוגמר. לימודי העיצוב מועברים בלימודים קבוצתיים במתכונת של הרצאות ותרגילים וגם במסגרת הנחיות אישיות.
◄ לימודים טכניים: שיעורי תדמנות ותפירה במגוון נושאים כולל חצאית, מכנסיים, טי-שרט ושמלות.
◄ לימודי איור אופנה: בכדי להעביר את הרעיונות המופשטים לסקיצות נדרשת מיומנות טכנית גבוהה. מטרת החטיבה באיור אופנה היא לכם את הכלים הנדרשים על מנת לשלוט במגוון שיטות וטכניקות להמחשה והגשה דו ממדית אשר מהווה את הבסיס לכל דגם.
◄ לימודי העשרה עיוניים בעיצוב אופנה: מגוון שיעורים עיוניים אשר מטרתם להעניק לכם ידע בעיצוב, טקסטיל, תולדות האופנה, שוק האופנה העולמי והכרה של כוחות השוק הישראלי.
◄ סדנאות עבודה: סדנאות בהן תעבדו בסטודיו על הפרויקטים השונים. הסדנאות מועברות בהנחיה משולבת של המורים לעיצוב והמורים הטכניים

הכנה לשוק העבודה:
◄ בית ספר לאופנה בראייה עסקית: חטיבת לימוד ייחודית אשר כוללת סדרה של הרצאות, סדנאות וסיורי שטח המשולבים במהלך כל הלימודים ומועברים על ידי צוות של מרצים מומחים מתחומי האופנה השונים. בחטיבה זו לומדים את כל השלבים להקמת סטודיו עצמאי: חיפוש קו אישי, תכנית עסקית, יחסי ציבור ופרסום, צילום אופנה, סטיילינג וכו’. בנוסף לומדים בחטיבה זו על הקשר בין אופנה לתעשייה: כלים לזיהוי טרנדים ואופן השימוש בהם בתעשייה, ייצור בכמויות גדולות ועוד.
◄ הפקת אופנה מקצועית: בסיומו של הקורס לעיצוב אופנה, מצולמות עבודות הגמר של הסטודנטים על ידי צוות מקצועי של צלמי אופנה. ההפקה כוללת סטיילינג, איפור שיער ודוגמניות מקצועיות. הצילומים נערכים במתכונת של הפקת אופנה אדיטוריאלית ומקודמים בכלי התקשורת השונים על ידי הסטודיו.

תעודה:
תעודת בוגר סטודיו B6

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס עיצוב אופנה


כל מסלולי הלימוד של  סטודיו 6B – בית הספר למקצועות העיצוב


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649