הקריה האקדמית אונו

MBA עם התמחות במנהל ומדיניות ציבורית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

 

 

 

אודות:

 

התכנית תשפר את ארגז הכלים שלכם המזוהה עם תחומי הליבה של מנהל עסקים (קריאת דו”חות רווח והפסד, מבנה תקציב, יסודות המימון וכד’) תכנית הMBA משלבת הקניית כלים במגזר העסקי לצד חיזוק פרקטיקה ניהולית הרלוונטית למגזר הציבורי.
פרויקט הגמר יסייע לכם להעמיק את העיסוק בתחום מדיניות ולכתוב נייר מדיניות בתחום זה. תהליך העבודה, אשר יתקיים בקבוצות, ידרוש מכם להשיג יעדים אשר תקדמו אותם בעריכת נייר המדיניות.
תעמיקו את יכולת העבודה מול גורמים רגולטוריים, וגם בהטמעת גישות ניהול אסטרטגיות הדורשות עבודה עם ריבוי מחזיקי עניין הכוללים רשויות וגופים המשתייכים למגזר הציבורי והשלישי.

 

 

תוכנית הלימודים:

 

המרחב בו מתנהלים תהליכי קביעת המדיניות הציבורית מהווה אתגר ניהולי ממדרגה ראשונה. אתגר זה נתון כמובן לפתחם של מנהלים במגזר הציבורי. אך כמות ומורכבות הממשקים של המגזר הציבורי עם מגזרים נוספים מחייבות היכרות טובה עם עורכותיו של מגזר זה גם אצל מנהלים מהמגזר העסקי.
התכנית מעניקה ערך עבור מנהלים במגזר הציבורי והשלישי:

מנהלים במגזר הציבורי המבקשים לפעול בצורה אפקטיבית בסביבה פוליטית, דינמית ומרובת מחזיקי עניין מתבקשים להכיר לא רק את תחום קביעת המדיניות הציבורית הנוגע לפרופסיה הצרה שלהם. עליהם להתמחות גם בהבנת הדינמיקה הקהילתית-פוליטית-פסיכולוגית אליה קשורה אותה מדיניות.

 

 

למי התכנית מתאימה?:

 

לכל המגזרים במשק, בדגש על אוכלוסיות המבקשות לרכוש כלים ומיומנויות במגזר העסקי ובמגזר הציבורי.

במגזר הציבורי: מנהלים בכירים, מנהלים זוטרים ומומחים שביכולתם להשפיע על הממשק שבין תקצוב-כ”א-מדיניות. המנהלים והפקידים הללו יכולים להימצא בכל רשויות השלטון, התאגידים הציבוריים ובקרב ארגונים נוספים המהווים מחזיקי עניין במגזר הציבורי.

במגזר העסקי: מנהלים אשר קיימת בפעילותם אוריינטציה לפעילות המגזר הציבורי. אוריינטציה הדורשת היכרות עם עורכותיו של מגזר זה.

 

מסלול נפתח באוקטובר 2024

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול


כל מסלולי הלימוד של  הקריה האקדמית אונו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649