אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

תואר ראשון פיזיותרפיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

 

 

 

תכנית הלימודים:

 

תכנית הלימודים בפיזיותרפיה כוללת בין היתר את התחומים הבאים: פיזיותרפיה אורתופדית, פיזיותרפיה נוירולוגית, פיזיותרפיה של הילד, פיזיותרפיה באשפוז ופיזיותרפיה בקהילה. כמו כן, הסטודנטים נחשפים לתחומים חדשניים, כגון טכנולוגיות מתקדמות בשיקום, טלה-רפואה ועוד. במקביל ללימודים, הסטודנטים במחלקה מבצעים התנסויות קליניות. ההתנסויות כוללות עבודה מעשית בבתי חולים, במכוני פיזיותרפיה ובמוסדות שיקום הפרושים על פני הארץ. ההכשרה המעשית היא חלק מתכנית הלימודים ומדרישות הלימודים. הסטודנטים בהתנסויות זוכים להדרכה אישית של מדריכים קליניים מנוסים שעוברים הכשרה ייעודית.

 

 

 

 

הבחירה באריאל:

 

כחלק ממדיניות המחלקה של שימת דגש על תחום קידום הבריאות, מניעת מחלות ופעילות הגופנית, תכנית הלימודים כוללת קורסים ייעודיים בתחומים אלו ובנוסף ניתנת לסטודנטים החל מהשנה השנייה ללימודיהם האפשרות להשתתף בקורס מדריכי חדר כושר גופני ובריאות, בפורמט מרוכז ובתנאים ייחודיים. בשנה השלישית ללימודים מתקיימת סדנה ייחודית במרכז הסימולציות החדשני של האוניברסיטה. סדנה זו מקנה כלים שימושיים לשיפור יכולת תקשורת מטפל-מטופל, תוך שימוש בסימולציות טיפוליות בעזרת שחקנים מקצועיים ותמיכה של טכנולוגיות מתקדמות.

 

 

 

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים:

 

בוגרי התואר הראשון בפיזיותרפיה משתלבים בתעסוקה בבתי חולים, מכונים אמבולטוריים, שיקום נוירולוגי, שיקום קשישים, טיפול בליקויי התפתחות של ילדים, שיקום ספורטאים ועוד במוסדות הפזורים בכל רחבי הארץ.

 

 

*בוגרי המחלקה יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בפיזיותרפיה בתכנית לתואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת אריאל או באוניברסיטאות אחרות בארץ ובחו”ל.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון B.Pt בפיזיותרפיה


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649