המכללה האקדמית תל-חי

תואר B.Ed. בחינוך והוראת מתמטיקה, על יסודי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

 

 

*מעונות

 

 

אודות:

 

התוכנית פותחת צוהר לעולם המתמטיקה, ליופיו ולחשיבותו כבסיס לכל המדעים ולכל הפיתוחים הטכנולוגיים של האנושות. השכלה מתמטית רחבה מאפשרת למורים הבנה עמוקה יותר של המתמטיקה ותורמת להם להנחיל את אהבת המקצוע בבתי הספר. במהלך הלימודים תלמדו מגוון קורסים בתחומים שונים על מנת להעניק לסטודנטים חוויה מתמטית עשירה ומאוזנת. תכירו את יסודות המתמטיקה המודרנית ואת ההיבטים הפסיכולוגיים, החברתיים והקוגניטיביים של למידה במתמטיקה; תתעמקו בבעיות פילוסופיות עם חווית המתמטיקה כמשחק ושעשוע מהנה; תלמדו להכיר את המודל המתמטי ככלי לתיאור וניתוח בעיות מדעיות ואת חלקו של הניתוח הכמותי כמרכיב יסודי של החשיבה הביקורתית.

 

 

מידע כללי:

 

במהלך הלימודים תיחשפו למשמעויות הרבות שיש למחשב ככלי לביצוע חישובים, ניתוח נתונים, בניית הדמיות לצורך חיזוי, המחשת רעיונות מתמטיים וככלי לפיתוח עבודת צוות.

 

 

יתרונות הלימודים:

 

צוות הוראה מקצועי ומיומן.
מגוון קורסים אטרקטיביים והיכרות מעמיקה עם עולם המתמטיקה.
התואר מקנה לסטודנטים כלים מתקדמים להוראת המתמטיקה ממשחקים דידקטיים ועד לכלים הטכנולוגיים החדשניים ביותר.

 

 

אופק תעסוקתי:

 

בוגרי התוכנית להוראת מתמטיקה זכאים לתואר ראשון בחינוך (B.Ed.) ולתעודת הוראה במתמטיקה במסלול העל יסודי.
בוגרי התוכנית להוראת מתמטיקה של המכללה האקדמית תל־חי מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי והפרטי, זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית, הכוללת בתוכה התנסות מעשית.
90% השמה של בוגרינו במגוון רחב של תפקידים במערכות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי.
בוגרינו משתלבים כמורים למתמטיקה וממלאים תפקידים רבים בעמותות, בתי ספר דמוקרטיים או אנתרופוסופיים, בפנימיות, במתנ”סים ובחוגים, כמו גם תפקידי ניהול מובילים של רכזים חברתיים ועוד.

 

 

לימודים מתקדמים:

 

לימודי התוכנית מקנים לסטודנטים גישה לפתרון בעיות מורכבות ויכולת חשיבה מופשטת שילוו אותם בהמשך דרכם, ומאפשרים לבוגרינו להמשיך ללימודים מתקדמים, מאסטר ודוקטורט באונ’ ובמכללות בארץ ובעולם.

 


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר B.Ed. בחינוך והוראת מתמטיקה, על יסודי במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649