ביה"ס מגע בירושלים להכשרת מטפלי שיאצו

שנת ליווי והדרכה למטפלי שיאצו *

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי רפואה משלימה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה

הלימודים מיועדים לבוגרי שנה ג´ ב´מגע´ או בוגרי שתי שנות לימוד ב´מגע´ או בבית-ספר מוכר אחר, עם ניסיון טיפולי של שנתיים לפחות.

הלימודים יתקיימו במתכונת של קבוצת לימוד בת שישה משתתפים בלבד. כמות התלמידים הקטנה תאפשר להתמקד בליווי של כל אחד לעומק.

השאר פרטים, ללא כל התחייבות, ואנו נשלח אליך את המידע אודות הדרך שלנו ללוות אותך בטיפולים השונים, בביה"ס מגע בירושלים.

הלימודים מתקיימים בירושלים


עידית יוניס - B.A בריפוי בעיסוק, לימודי מזרח אסיה, מוסמכת L. C. S לטיפול בשיאצו. בעלת ידע נרחב באומנויות תנועה ולחימה (דאן 1) ועוסקת בשיאצו מזה 16 שנים. בוגרת המסלול לרפואה סינית ב´מדיסין´. בוגרת ביה’ס לקנפו* (רפואת צמחים יפנית) באנגליה.
מתכונת הלימודים בקבוצה תהיה של מפגשים אישיים ושל מפגשים קבוצתיים. במפגשים האישיים יביאו המשתתפים את מטופליהם ואת הבעיות המעסיקות אותם בטיפול באופן כללי ובהקשר למטופלים ספציפיים.

עידית יוניס:
בשלב מסוים במהלך השנים הרבות בהן אני עוסקת בשיאצו וברפואה סינית, הרגשתי שאני נמצאת במעין חלל ביניים בין שלב ה’אדמה’ – איסוף הידע ורכישת הניסיון, ובין ה’שמים’ הנכספים – החיבור המודע, השלם, להגדרתי כמטפלת (תהליך שהוא למעשה אינסופי). בתקופה זו השתוקקתי להדרכה שתשלב לימוד ותסייע לתת תשובות לשאלות שעלו מתוך ההתנסויות השונות; חיפשתי עזרה שתסייע לי בהתבוננות מעמיקה יותר בתכנים שעולים מתוך הטיפולים, בהעמקת התובנות והיכולות הטיפוליות והאנושיות מתוך הניסיון שהצטבר, ניסיון שאינו נרכש בספרי הלימוד או בקבוצות תרגול.

בשנה זו הייתי רוצה להעביר ניסיון זה הלאה, ללוות תלמידים–מטפלים בתוך ההתהוות הטיפולית, ליצור מסגרת לברור הדברים שעולים מתוך מגע חי, מעבר לכותלי הקליניקה. אני רוצה לאפשר לאנשים לבוא עם החומרים שלהם, עם הסיפורים שעולים ולעבוד איתם ביחד.

בלימוד המסורתי היפני או הסיני, נפגשים המורה והתלמיד בשלבים שונים של המסע. ברוח זו אני רוצה ללוות תלמידים ותיקים – אחרי ה’צעד הראשון’ ובדרך בת אלף המיילים

למי מיועדים הלימודים:
קבוצת המטפלים מיועדת לבוגרי שנה ג´ ב´מגע´ או בוגרי שתי שנות לימוד ב´מגע´ או בבית-ספר מוכר אחר, עם ניסיון טיפולי של שנתיים לפחות. הקבוצה היא קבוצת לימוד בת שישה משתתפים בלבד. כמות התלמידים הקטנה תאפשר להתמקד בליווי של כל אחד לעומק.

מתכונת הלימודים:
מתכונת הלימודים בקבוצה תהיה של מפגשים אישיים ושל מפגשים קבוצתיים. במפגשים האישיים יביאו המשתתפים את מטופליהם ואת הבעיות המעסיקות אותם בטיפול באופן כללי ובהקשר למטופלים ספציפיים.

מבנה הלימודים:
השנה תיפתח בארבעה שיעורים שיוקדשו לאבחנת לשון, אבחנת דופק, אבחנת הארה על-פי קמפו, שילוב טריגר פוינטס בטיפול בבעיות ספציפיות כמו מיגרנות, בעיות מחזור, בעיות פוריות וכדומה.
מבנה השנה:
שיעורים תיאורטיים, שיעורים מעשיים, דיוני מקרים, עבודה משותפת על מטופלים, ליווי בטיפול, מפגשים אישיים ומפגשים קבוצתיים.
המפגשים יהיו דו-שבועיים - ארבעה שיעורים בתחילת השנה, שנים-עשר מפגשים קבוצתיים ועוד שלושה מפגשים אישיים.


סדרי הרשמה ותשלום:
עם ההרשמה ישלם התלמיד 200 ₪ דמי הרשמה המוחזרים רק במידה ולא יתקבל התלמיד ללימודים.
לאחר תשלום דמי ההרשמה יערך ראיון אישי עם המורה.
שכר הלימוד לשנה’ל תשס’ה ישולם בעשרה תשלומים חדשיים צמודים למדד בסך 300 ₪ כל אחד, סך הכל 3000 ₪.
התלמידים יהיו זכאים להנחה של 20% על כל הסדנאות שיתקיימו ב´מגע´.*קנפו היא רפואת צמחים יפנית המבוססת על הרפואה הסינית הקלאסית שמטרתה התמודדות עם מחוללי מחלה חיצוניים. האבחנה נעשית בהארה, בלשון ובדופק.

כל מסלולי הלימוד של  ביה"ס מגע בירושלים להכשרת מטפלי שיאצו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649