אורים פיננסיים

קורס שיווק

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

הכרת עקרונות השיווק בעולם המודרני
באורים פיננסיים

תורת השיווק מ-א’ ועד ת’

◄ מיתוג
◄ פרסום
◄ שיווק גרילה
◄ בניית תוכנית שיווקית


◄ ◄ ◄ מפגש ייעוץ אישי לצורך יישום התובנות בעסק ובחברה- קבלת מסמך המלצות מסכם

◄ סגל המורכב מהמומחים בתחום השיווק
◄ לימודים במוסד המתמחה במתן ייעוץ כלכלי ומגוון שירותים בתחום החשבות וניהול הכספים


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות, וקבל/י את כל המידע בנושא הלימודים באורים פיננסיים.


בעולם העסקים המודרני מהווה תחום השיווק כלי מרכזי ומכריע במינופה של חברה. הסרת מגבלות התחרות, התפתחות הגלובליזציה וחדירתה של מדיית האינטרנט לעולם העסקים שינו ללא הכר את כללי המשחק, עד שכבר אין די במוצר מעולה כדי למכור. הלקוחות הנחשפים לשפע של אפשרויות בחירה ולתחרות פרועה בין יצרנים, הופכים תובעניים יותר וסובלניים פחות למסרים שיווקים ופרסומיים. בתנאי שוק חדשים אלה הופכת עבודת השיווק לאמצעי מכריע בפיתוחם של שווקים והזדמנויות מכירה חדשות. אין ספק, שיווק הוא שם המשחק!

הקורס יתמקד באופן תמציתי ויעיל ככל הניתן בריכוז עקרונות השיווק בעולם המודרני ובהקניית הגישות המעשיות היעילות ביותר לקידום העסק והמכירות. הקורס יתמקד בשיטות פרסום, שיווק ומכירה, המתאימות גם לתקציבים מוגבלים ויציע מגוון דרכים אלטרנטיביות לפרסום ההמוני הקונבציונאלי.

קהל יעד:

יזמים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק ומכירות

מטרות הלימודים:
◄ פיתוח וחידוד ההבנה והחשיבה השיווקית: הבנת המגמות הקיימות היום בשוק והשלכתן על קבלת ההחלטות הניהוליות
◄ הקניית כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית ותהליכי מיתוג של העסק והחברה
◄ הקניית כלים מעשיים וטיפים לניהול נכון של פעילות השיווק, הפרסום והמכירות בחברה

סגל המרצים

מרכזת הקורס- גב’ ענבל אלוני-אופיר
■ מר שלומי לחנה – מנכ"ל YOU מקבוצת דור-אלון
■ מר נועם אלמוג – מנכ"ל משותף אלמוג-רונן הדרכה יוצרת
■ מר אלון זכאי – מנכ"ל חברת a-2-z לשיווק בינלאומי באינטרנט
■ מר רונן צורף – מנהל מסחרי סופרפארם
■ מר ספי דונר – מנכ"ל פוקוס, יעוץ לשיווק בינלאומי

תוכנית הלימודים כוללת:

מבואות
● מהו שיווק
● ניתוח שוק ובניית אסטרטגיה
● מיתוג
● ההחלטות הניהוליות

סל הכלים השיווקי
● מוצרים ומחירים
● מבצעי מחירים ומבצעי מכירות
● ניהול ערוצי הפצה
● תמהיל התקשורת השיווקית

מכירות הרחבה
● ניהול מכירות
● סדנא מעשית במיומנויות המכירה
● ניהול מערך הפצה
● קמעונאות

פרסום הרחבה
● פרסום במגבלות התקציב
● פרסום 360 מעלות ושיטות פרסום "מתחת לקו"
● יחסי ציבור ככלי פרסום

נושאים מתקדמים
● שיווק ומכירות לעסקים
● B2B מול B2C
● שיווק גרילה
● שיווק ופרסום באינטרנט
● יצוא ושיווק בינלאומי
● ניהול מועדון לקוחות

פרוייקט סיום:
בתום לימודיהם, יגישו התלמידים פרוייקט- בניית תוכנית שיווקית שתכלול את כל מרכיבי השיווק ומבנה העלויות לביצוע התוכנית.

היקף הלימודים:
20 מפגשים של 4 שעות אקדמיות. פעם בשבוע אחה"צ (80 שעות).

כל מסלולי הלימוד של  אורים פיננסיים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649