PR המרכז הישראלי ללימודי יחסי ציבור

יחסי ציבור- המסלול הישיר להצלחה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

בוא להצליח במסלול הישיר במרכז הישראלי ללימודי יחסי ציבור

מסלול לימודים מהיר, חד, מדוייק ומקצועי. המסלול מתוכנן בקפידה לכיתות קטנות
של 30 תלמידים בלבד, מתוך רצון להפגיש את התלמידים עם המומחים הבכירים בתחום

משך הלימודים:
מסלול הלימודים כולל 18 מפגשים שבועיים בני כ-4 שעות.

תוכנית הלימודים:
● מיהו מצליחן? - אלון גל
● מבוא לעולם יחסי הציבור בישראל
● מיתוג בעולם יחסי הציבור
● מפגשי אימון עם עיתונאים ואנשי טלוויזיה בכירים
● הכנת לקוח לראיון טלוויזיוני
● ניהול משבר תקשרותי
● ועוד...

הלימודים מתקיימים בת"א, 5 דקות הליכה מתחנת רכבת השלום או מחניון עזריאלי.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות יחסי ציבור-
המסלול הישיר להצלחה בPR המרכז הישראלי ללימודי יחסי ציבור.


מסלול הלימודים:
מסלול לימודים מהיר, חד, מדוייק ומקצועי. המסלול מתוכנן בקפידה לכיתות קטנות של 30 תלמידים בלבד, מתוך רצון להפגיש את התלמידים עם המומחים הבכירים בתחום. מומחים אלה יכינו תוך זמן קצר, כארבעה חודשים בלבד, את התלמיד להיות בעל מקצוע מוביל בתחום היח"צ בישראל-זה אפשרי, כי זהו מסלול הלימודים היחיד העוסק רק ביח"צ. החומרים הנלמדים הם העכשויים והחשובים ביותר איתם עוסקים המרצים בפועל בתחום מדי יום.
הלימודים מתנהלים בקצב מהיר, נוגעים בליבת המקצוע, נותנים לתלמיד אפשרות להתאמן תוך כדי לימודיו ולהיות מוכן לעבודה בתחום.

משך הלימודים:
מסלול הלימודים כולל 18 מפגשים שבועיים בני כ-4 שעות.

תעודת סיום:
המסיימים יקבלו תעודה רשמית ואפשרות להיכנס למסלול ב’ - 4 חודשי פרקטיקום - ניהול תיק יח"צ בפועל

תנאי קבלה:
ראיון אישי.

תוכנית הלימודים:

מפגש 1
הרצאת פתיחה – מיהו המצליחן ? – התכונות המאפיינות את המצליחן ואיך נהפוך לכזה?
מנחה: אלון גל

ב.שיעור פתיחה - מבוא לעולם יחסי הציבור בישראל - רקע, מצב הענף כיום והכרת השוק.
מנחה: ברק רום

מפגש 2
מבוא לניהול תיק יחסי ציבור בתקשורת הישראלית - מטרות, אסטרטגיה, טקטיקה וכלים שימושיים.
מנחה: ברק רום

מפגש 3
הקומוניקט - יסודות הקומוניקט: איך עושים דברים במילים?
מנחה: ברק רום
.
מפגש 4
ארגז הכלים - כלי העבודה
• היכרות עם המדיה.
• כלי העבודה של אנשי יחסי ציבור.
• השיחה הטלפונית.
נטוורקינג.
מהו אימון? - הסבר מקיף על תחום האימון.
סימולציות שיחה – עריכת סימולציות שיחה עם לקוחות.
מנחה: ברק רום

מפגש 5
סגנונות תקשורת - כלי בסיסי להצלחת ניהול תיק יחסי ציבור.
מנחה: אורית מרד

מפגש 6
מלכודות - - עשה ואל תעשה במהלך הקריירה כאיש יחסי ציבור.
מנחה: ברק רום

מפגש 7
א.מינוף קמפיין יח"צ אל תוך הרשת החברתית
מנחה:ערן גזית
ב.כתוב בעיתון – מפגש אימון עם עיתונאית
מנחה:שלומית צור

מפגש 8
ניהול משבר תקשורתי - ניתוח המשברים הגדולים שפרצו באחרונה בישראל.
מנחה: מוטי שרף

מפגש 9
ראיונות במדיום התקשורתי - הכנת הלקוח לראיון טלוויזיוני, עיתונאי ורדיו.
מנחה: יהודה גולן

מפגש 10
מעבדות
מעבדה א’: הכנה לקראת ניהול תיק לקוח בפועל - תחילת ההתנסות הפרקטית.
מנחה: ברק רום
מעבדה ב’: שיווק בפועל-בניית תכנית עבודה לניהול תיק לקוח.
מנחה: ברק רום

מפגש 11
א.יחסי ציבור מזווית עיתונות פלילית-משפטית
מנחה: גיא פלג
ב.העיתונות הכלכלית המתרחבת בישראל עבודתו של הכתב מול אנשי יחסי ציבור ומול מגוון גורמים הפונים בנושאים רלוונטיים בתחום.
מנחה: קרן מרציאנו

מפגש 12
יסודות הפירסום - משמעותו של המיתוג ככלי עזר לאנשי יחסי ציבור ולקוחותיהם.
מנחה: אליעד רגב

מפגש 13
ניהול העסק בפועל מהבחינה הכלכלית – כלים לבדיקת העסק החדש.
מנחה: אמיר ברמלי

מפגש 14
א.פעילות שיווקית ברשת החברתית ועבודה יחצ"נית עם סקרים
מנחה: רמי יולזרי
ב.גוגל- כל מה שרצית לדעת על גוגל, וכיצד מנהלים קמפיין ממומן?
מנחה: מיקי לרנר

מפגש 15
אסטרטגיית המותג
• איך יוצרים הבטחת מותג מנצחת?
• מהו DNA מותגי?
• איך קובעים אישיות מותג?
• מהי תיבת מסרים אסטרטגית?
ההרצאה תלווה בדוגמאות מוחשיות ובתרגול מעשי.
מנחה: אושיק רושינק

מפגש 16
ניהול תיקי עיתונות-בדיקת תוצאות
מנחה: ברק רום

מפגש 17
בניית תוכנית עבודה שיווקית לקראת היציאה לדרך
מנחה: אורית מרד

מפגש 18
הכה את המומחה
סימולציות מסכמות – תרגול מעשי המלמד כיצד לנהל תיק יחסי ציבור.
סיכום הקורס ושאלות – דילמות ושאלות בטרם יוצאים לדרך חדשה ומרגשת.
מנחה ומסכם: ברק רום

כל מסלולי הלימוד של  PR המרכז הישראלי ללימודי יחסי ציבור


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649