מכללת אתגר

אזור גיאוגרפי: גוש דן ,באר שבע והדרום ,ירושלים והסביבה ,חיפה והסביבה

 

אתגר כמכללה להנדסה וטכנולוגיה הולכת יד ביד עם המחר ומלמדת תכוניות לימוד מתקדמות ומשלבת מעבדות מתקדמות תוך שימוש בקרבה שלה לתעשייה ולאנשי התעשייה על מנת לדייק יותר ויותר את ההכשרות שלה.

 

 

אודות:

 

אנו חיים באחת התקופות המסעירות ביותר בהיסטוריה האנושית: הידע האנושי שהוא בימינו נחלת הכלל, מקיף את כל מציאות חייו של האדם.

 

אנו חיים ב”כפר גלובלי”, שבו אמצעי תקשורת משוכללים, לוויינים ומחשבים מתקדמים הפכו את כדור-הארץ לסביבה אחת, וכל תושביו מסוגלים לתקשר ולהחליף מידע זה עם זה בזמן אמת.

 

גורמים שונים חברו יחד וסייעו בידינו לקדם את אורחות חיינו למצבם הנוכחי, והם אף ממשיכים לפעול ולהריץ אותנו קדימה. אחד מגורמים אלה הוא תכונה ייחודית ליצורי אנוש: תבונה טכנולוגית – יכולתו של האדם להתגבר על מגבלותיו הביולוגיות ולהרחיב אותם באמצעות טכנולוגיה.

 

אתגר מכללה להנדסה וטכנולוגיה משלבת בין שני העולמות הטכנולוגים בין העבר החשוב והנוכח היום בתעשייה לבין טכנולוגיית המחר לקדמה ולמחר של כל תעשיות .

 

אתגר קשובה לקולות שבוקעים מהתעשייה לצרכים, לבקשות, לחסרים הרבים שיש ביום בתעשייה למקצועות שהם נשמת הפה.

 

לתת מענה לתעשייה כבדה ולתעשיית המתכת שמשואות לידיים עובדות מקצועיות להכשיר אנשים במקצועיות ובאיכות מהגבוהים שניתן.

 

מצד שני אתגר כמכללה להנדסה וטכנולוגיה הולכת יד ביד עם המחר ומלמדת תכוניות לימוד מתקדמות ומשלבת מעבדות מתקדמות תוך שימוש בקרבה שלה לתעשייה ולאנשי התעשייה על מנת לדייק יותר ויותר את ההכשרות שלה.

 

כל מסלולי הלימוד של מכללת אתגר


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     מכללת אתגר
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס עיצוב פנים
  • סוג הלימודים במוסד:
     

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649