מכללת גבעת וושינגטון

אזור גיאוגרפי: שפלה - גבעת וושינגטון

יש מעונות
אודות:
המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון היא מכללה ללימודי חינוך ברוח הציונות הדתית השוכנת בגבעת וושינגטון. קרית החינוך גבעת ושינגטון הינה קריה חינוכית העוסקת בהכשרת מורים לחינוך יחד עם מגוון תחומי עניין נוספים כגון : מדריכי ומאמני ספורט, מוזיקה, רפואה משלימה ואמנות. המכללה ממוקמת בקמפוס נרחב ויפהפה בצומת בית רבן (בין אשדוד לגדרה), מרחק של כחצי שעה נסיעה מתל אביב ומירושלים.
מכללת גבעת וושינגטון מכשירה את הסטודנטים שלה לתפקידי מורים ומורות במגוון מסלולי לימודי תעודה בחינוך לתואר "בוגר בהוראה" ושני מסלולים לתואר שני M.ed.
תכניות ומסלולי הלימודים בחוגים השונים והתכניות הייחודיות למכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון, פותחות בפני הסטודנטים שלה קשת רחבה מאוד של נושאים בהדגשים על למידה עיונית ועבודה מעשית באמצעות דרכי הוראה ושיטות לימוד המתקדמות ביותר, סדנאות ומעבדות משוכללות.
הלימודים במכללה מועברים ע"י סגל מרצים מיומן ומקצועי מהשורה הראשונה בתחומו המלווים ביחס אישי חם את הסטודנט לאורך כל תקופת הלימודים בהקפדה גדולה על רמת לימודים גבוהה תוך שימת לב לצרכיו המיוחדים של כל סטודנט.
בקרית החינוך גבעת וושינגטון המון מתקני ספורט ופנאי לרווחת הסטודנטים, כמו כן יש בקמפוס בית כנסת, מקווה, קפיטריה, ספריה, גני משחקים ועוד.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים במכללת גבעת וושינגטון.

כל מסלולי הלימוד של מכללת גבעת וושינגטון


  • שם מוסד הלימוד:
     מכללת גבעת וושינגטון
  • שם מסלול הלימוד:
     תואר ראשון .B.Ed בהוראת מדעים
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649