אוניברסיטת אריאל בשומרון - תארים מתקדמים

תואר שני בארכיטקטורה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
      - שומרון

אודות

 

 

מטרת התכנית היא להעניק תואר אקדמי ומקצועי לקידום המחקר, הידע והמיומנויות הקשורים באדריכלות ואורבניזם בני-קיימא, תוך דגש על שיקולים סביבתיים, חברתיים ותרבותיים ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות. 

 

התכנית נותנת מענה למודעות ההולכת וגוברת בארץ ובעולם לחשיבותם של שיקולים סביבתיים בתכנון אדריכלי ובתכנון ערים להבטחת סביבות מקיימות, לנו ולדורות הבאים. בוגרי התכנית יקבלו הכשרה כדי לענות על הצורך הדחוף בשילוב מומחים בצוותי תכנון במגזר הציבורי והפרטי כאחד. התכנית – ייחודית על המפה האקדמית הארצית – תעניק לבוגריה כלים, ידע, וכן יכולות ניתוח, תכנון ועיצוב בר-קיימא בדגש על הבטים אקולוגיים, חברתיים ותרבותיים. בכך הבוגרים יוכלו להוביל ולהשתלב מקצועית במערכת התכנון, במשרדי תכנון, ובחברות הזנק העוסקים בתכנון הסביבה העכשווית והעתידית.

 

 

מסלול הלימוד

 

 

בתכנית שני מסלולים:  

 

  • מסלול מחקרי (M.A.) הכולל  עבודת גמר (תזה) לפיתוח מחקר בנושא קיימות בהקשר עירוני ורב-תחומי. 
  • מסלול מקצועי (M.Arch) ללא עבודת גמר במסלול פרוייקט, ליישום הידע הנרכש בתכנית באופן פרקטי בתחום תכנון אדריכלי ועירוני בר-קיימא.

 

 

תנאי הקבלה לתכנית

 

 

בוגרי תואר ראשון בארכיטקטורה, ציון ממוצע בתואר הראשון של 80 ומעלה.  

שימו לב למטה לפרטי מלגות המשך לתואר שני לבוגרי אוניבריטת אריאל

 

 

משך התכנית והיקפה

 

 

התכנית מתפרשת על פני שנתיים, סה”כ ארבעה סמסטרים (כולל הגשת עבודת הגמר או פרוייקט הגמר), ועל פני יומיים בשבוע: יום שלישי ויום חמישי.  היקף המסלול המחקרי: 44 נ”ז (לרבות עבודת הגמר). היקף המסלול המקצועי הוא 42 נ”ז (לרבות פרוייקט הגמר).  

 

            

סגל התכנית ונושאיה

 

 

סגל ההוראה משקף את הצרכים הייחודיים של התכנית ואת השדות האינטרדיסציפלינריים עימם היא מתכתבת. הוא עומד על סגל אקדמי ומקצועי-מומחה מתוך בית הספר לארכיטקטורה, לרבות סגל בכיר שגוייס במיוחד למען התכנית; על סגל בכיר מתוך אוניברסיטת אריאל; וכן על שיתוף פעולה עם מומחים בינלאומיים שיתארחו בחלק מהקורסים.  

 

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תארים מתקדמים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649