ECOM SCHOOL

קורס פיתוח תוכנה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ - לימודי אונליין

אודות

 

 

מפתח פול סטאק או הינו מפתח תוכנה, תוכניתן, השולט במגוון טכנולוגיות רחב עד כדי כך שהוא מסוגל לפתח בעצמו אפליקציה שלמה או אתר WEB שלם על-פי מפרטים של אנשי ה-UI-UX.לא קיים תואר אקדמי בנושא.למרות זאת בתעשיית ההייטק המושג השתרש למדי בשנים האחרונות. הרבה אנשי הייטק וכמעט כל איש גיוס בתחום מכיר את המושג ומשתמש בו. כך לדוגמא בחיפוש החודש באתר מוביל, בקטגוריה תוכנה->Full Stack נמצאו 1540 משרות “מפתח Full Stack”.

 

 

למה כדאי לי להיות להיות מפתח תוכנה

 

 

קורס הפיתוח/Fullstack במכללת איקום, תחת ספק משרד הביטחון, במאגר תוכניות הלימוד של משרד החינוך ועם אישור בינלאומי של ISO9001. תקבלו את כל הכלים להיות אנשי סייבר ואבטחת מידע מהמובילים בשוק ! הקורס כולל 15 מודולים מרכזיים: הכרות אל עולם הפיתוח, הכרות עם עולם המחשב, מערכות, ורשתות, תכנות בעזרת JAVA,SQL,פיתוח אתרים, התמחות בפיתוח,JS מתקדם,HTML+CSS ו-back end web apps with node js&mongoDB ואחרון הוא front end dev with angular במהלך הלימודים מיטב המרצים והמומחים שלנו יציגו את כלל הממצאים אשר מצאו לאורך הקריירה שלהם, ימקדו את התלמיד ויפתחו חשיבה יצירתית לצורך הכרות המחשב, ופיתוח תוכנה מקדימה, מאחורה, למעלה ולמטה. כך התלמיד יזכה לראות כיצד מתבצע מבדק חוסן על ידי מומחה בתחום, כלל הלימודים כוללים אנשי תמיכה בכל שעות היום, מעבדות תרגול ומערכת VOD שמכירה את התלמיד ותבוא לקראתו, אם תתקשו בנושא מסוים תוכלו לצפות בחומר של השיעור, ולהיעזר בנו עד שתבינו הכל. *הקורס כולל הכנה למבחנים בינלאומיים.

 

 

הרשת החברתית

 

 

הרשת החברתית המדוברת של מכללת איקום הכוללת נטוורקינג ועדכונים בזמן אמת סביב החידושים והנושאים החמים והרלוונטים בתעשיית האונליין.

כאן תוכלו לפגוש את מיטב אנשי המקצוע והקולגות בתחום, לייצר שת”פים פוטנציאלים, לבחון אפשרויות לתעסוקה, ללמוד ולקבל העשרה בכל מה שחדש בתחום, לקבל את כל תכנית השיעורים שלנו בפורמט דיגיטלי לצפייה בזמנכם החופשי.

 

 

תכנית לימודים:

 

 

משך הקורס הינו 360 שעות אקדמיות המתקיימות במסגרת 72 מפגשים, פעמיים בשבוע בין השעות 17:30 ועד 21:30.

 

 

תנאי סיום קורס

 

 

תנאי לסיום הקורס וקבלת התעודה המוכרת ע”י משרד החינוך מותנת בציון בחינת גמר, נוכחות בשיעורים, ועבודת גמר.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  ECOM SCHOOL


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649