המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט (קמפוס לוינסקי)

ת. ראשון לחינוך בגיל הרך, חינוך הרגיל וחינוך מיוחד

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,באר שבע והדרום - פרסיץ שושנה 15 - תל אביב

 

 

אודות

 

תכנית ייחודית זו מסמיכה גננות בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד יחד. הסטודנטים בתכנית נדרשים לעמוד בכל הדרישות של ההסמכה בגיל הרך ובחינוך המיוחד. התכנית מעניקה לסטודנטים אפשרות לפתח מומחיות להוראה בגיל הרך בקרב אוכלוסיות נורמטיביות תוך שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים והוראה של תלמידים בעלי לקויות בינוניות. תהליך ההכשרה כולל למידה של תכנים הקשורים להתפתחות התקינה של ילדים ולצדם העמקה ומיקוד באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים: פיגור, אוטיזם, לקויות שפה, לקויות שמיעה, בעיות קשב וריכוז ועוד.
התכנית משלבת דרכי הוראה אלטרנטיביות בעבודה (כמוזיקה ואמנות) ומושם בה דגש בפיתוח והעצמה של היכולת לעבוד הן עם צוות חינוכי, הן עם צוות טיפולי רפואי מורחב והן עם הורים בכלל והורים לילדים בעלי צרכים ייחודיים בפרט. במסגרת התכנית, בוחרים הסטודנטים להתמקד באחד מהתחומים האלה: הספקטרום האוטיסטי; הפרעות התנהגות והפרעות רגשיות; הפרעות קשב והתנהגות.

 

 

 

תכנית הלימודים:

 

במסגרת התכנית נלמדים הנושאים: נוירו פסיכולוגיה, הילד בעל הצרכים המיוחדים בגן, לקויות למידה, לקויות שפה ודיבור, ליקויי למידה גרפו־מוטוריים, הילד בגיל הגן: התפתחות, חינוך וטיפוח, התפתחות שפה, עבודה עם הורים, ניהול צוות רב־מקצועי בגן, קשיים התפתחותיים ודרכי שילוב, תלמידים עיוורים ולקויי ראייה בגן, ועוד שלל נושאי לימוד מרתקים.

 

 

 

מתכונת הלימודים:

 

4 שנים.

 

 

 

תעודה:

 

תואר ראשון בהוראה .B.Ed בהתמחות חינוך מיוחד לגילאים 6 – 21 והסמכה נוספת בהתמחות בגיל הרך (עד גיל 6).

 

 

 

אופק תעסוקתי:

 

בוגרי התכנית משתלבים בעבודה במסגרות התעסוקה הבאות: גנים מיוחדים, גנים רגילים, גנים משלבים.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון – חינוך בגיל הרך בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד במכללת לוינסקי לחינוך.


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט (קמפוס לוינסקי)


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649