שנקר – הפקולטה להנדסה

לימודים בפקולטה להנדסה בשנקר

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - אנה פרנק 12, רמת גן

ההרשמה בעיצומה!


לימודים לתואר ראשון

שנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב מציע מספר תכניות לימוד לתואר ראשון בהנדסה B.Sc. תכניות אילו נבחרו ותוכננו כמענה לצורכי התעשייה וכוללים מסלולי התמחות הנדרשים ביותר בשוק העבודה והנמצאים בחזית הטכנולוגית.
הפקולטה להנדסה שמה לה כמטרה לחנך ולהכשיר מהנדסים לתעשייה לתפקידי תכן, פיתוח, מחקר וניהול.
כמו כן שואפת הפקולטה, על כל מחלקותיה, להקים מרכזי פיתוח בשיתוף עם התעשייה. מבין מכוני המחקר בפקולטה להנדסה יש לציין את המרכז לטכנולוגיה ועיצוב ירוקים, מרכז לחקר פולימרים, המרכז לחומרים ביו-רפואיים, מרכז אדלשטיין לחקר טקסטילים עתיקים, מרכז מרקס & ספנסר להסמכת מעבדות, המרכז לחקר דיגום דיגיטלי והמרכז לגרפיקה ומציאות מדומה. עוד על שנקר - הנדסה, עיצוב ואמנות
בפקולטה לימודים בין-תחומיים בין המחלקות להנדסה ולימודים בין-תחומיים עם הפקולטה לעיצוב.
המועמדים יציגו מועמדותם לאחת (או שתיים) ממחלקות הלימוד בפקולטה להנדסה. סטודנטים יוכלו לבקש בשלבים הראשונים של לימודיהם לעבור למחלקה אחרת. בקשתם תאושר על סמך הישגיהם ועל סמך מקום פנוי במחלקה המבוקשת. השלמות של קורסים חסרים עשויות להידרש כתנאי מעבר.
הפקולטה להנדסה שמה מטרה להעמיד דור של מהנדסים ואנשי ניהול שישפיעו על יעדים ותהליכים בתעשייה ובעולם העסקים בישראל. הפקולטה שואפת להיות מרכז לקידום מחקר ופועלת בשיתוף עם התעשייה, באמצעות הצוות האקדמי המועסק בה, הפועל במעבדות שנקר שהן מהמתקדמות בישראל למחקר ולהוראה ובסדנאות עבודה המצוידות במכשור ומחשוב משוכלל ועדכני.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים בפקולטה להנדסה בשנקר.


דיקן – פרופ’ שמואל קניג

המשק הישראלי דורש מהנדסים יצירתיים


שנקר מביאה בפני הסטודנטים עולם מקצועי ומעודכן בתחומי ההנדסה השונים. החיבור שבן הפקולטה להנדסה ולפקולטה לעיצוב בשנקר מאפשר סביבת לימוד ייחודית שאין דומה לה בישראל ואין כמוה לטיפוח רוחב אופקים ויצירתיות. שנקר מזמנת מקום פגישה ייחודי מסוג זה וזאת באמצעות קורסי ליבה משותפים עם הפקולטה לעיצוב ופרויקטי גמר משותפים לסטודנטים בשתי הפקולטות.

שנקר ביה’ס גבוה להנדסה ולעיצוב נוסד בשנת 1970, במטרה לשרת את התעשייה הישראלית על ידי הקניית ידע אקדמי יישומי, וכן באמצעות מתן שירותים לתעשיות מתקדמות בפיתוח ובמחקר. שנקר הוא מוסד להשכלה גבוהה וככל האוניברסיטאות הציבוריות בישראל הוא נמצא בפיקוח המועצה להשכלה גבוהה ומתוקצב על ידה. שנקר מעניק תואר אקדמי בכל תחומי הלימוד המתקיימים בו. שכר הלימוד זהה לשכר הלימוד הנהוג באוניברסיטאות.

יחודו של שנקר כמוסד אקדמי הוא בקשר ההדוק בין שתי הפקולטות שבו: הפקולטה להנדסה והפקולטה לעיצוב. כל אחת מהן שומרת על צביון אופייני לה, אולם במקביל נעשים פרויקטים משותפים המיועדים לחשוף את הסטודנטים בפני דיסציפלינות שונות.

שנקר מביאה בפני הסטודנטים עולם מקצועי ומעודכן בתחומי ההנדסה השונים. החיבור שבין הפקולטה להנדסה והפקולטה לעיצוב בשנקר מאפשר סביבת לימוד ייחודית שאין דומה לה בישראל ואין כמוה לטיפוח רוחב אופקים ויצירתיות. שנקר מזמנת מקום פגישה ייחודי מסוג זה וזאת באמצעות קורסי ליבה משותפים עם הפקולטה לעיצוב ופרויקטי גמר משותפים לסטודנטים בשתי הפקולטות.

לימודים לתואר ראשון:
שנקר בי’ס גבוה להנדסה ולעיצוב מציע מספר תכניות לימוד לתואר ראשון בהנדסה ((B.Sc. תוכניות אילו נבחרו ותוכננו כמענה לצורכי התעשייה וכוללים מסלולי התמחות הנדרשים ביותר בשוק העבודה והנמצאים בחזית הטכנולוגית.

הפקולטה להנדסה שמה לה כמטרה לחנך ולהכשיר מהנדסים לתעשייה לתפקידי תכן, פיתוח, מחקר וניהול.

כמו כן שואפת הפקולטה, על כל מחלקותיה, להקים מרכזי פיתוח בשיתוף עם התעשייה. מבין מכוני המחקר בפקולטה להנדסה יש לציין את המרכז לטכנולוגיה ועיצוב ירוקים, מרכז לחקר פולימרים, המרכז לחומרים ביו-רפואיים, מרכז אדלשטיין לחקר טקסטילים עתיקים, מרכז מרקס & ספנסר להסמכת מעבדות, המרכז לחקר דיגום דיגיטלי והמרכז לגרפיקה ומציאות מדומה.

בפקולטה לימודים בין-תחומיים בין המחלקות להנדסה ולימודים בין-תחומיים עם הפקולטה לעיצוב.

המועמדים יציגו מועמדותם לאחת (או שתיים) ממחלקות הלימוד בפקולטה להנדסה. סטודנטים יוכלו לבקש בשלבים הראשונים של לימודיהם לעבור למחלקה אחרת. בקשתם תאושר על סמך הישגיהם ועל סמך מקום פנוי במחלקה המבוקשת. השלמות של קורסים חסרים עשויות להידרש כתנאי מעבר.

בשנקר ’מסלול גמיש’ ללימודי הנדסה. הלימודים במסלול זה הם עבור מועמדים מהתעשייה המעוניינים להשלים את ידיעותיהם לקראת הסמכה לתואר B.Sc. במחלקה להנדסת תוכנה ובמחלקה להנדסת אלקטרוניקה. הלימודים במסלול זה מרוכזים במספר ימים בשבוע וכוללים לימודים בקיץ.

תואר שני:
בשנת הלימודים תש’ע נפתח המסלול לתואר שני מחקרי (M.Sc.) במחלקה להנדסת פלסטיקה.
בכוונת שנקר להגיש בקשות דומות לשאר המחלקות בפקולטה להנדסה.

פירוט המחלקות והתארים:
● הנדסה כימית- בוגר במדעים .B.Sc
● הנדסת אלקטרוניקה-בוגר במדעים .B.Sc
● הנדסת פלסטיקה-בוגר במדעים . B.Sc
● הנדסת תוכנה- בוגר במדעים .B.Sc
● הנדסת תעשייה וניהול-בוגר במדעים .B.Sc
● הנדסת פלסטיקה- מוסמך במדעים .M.Sc

*ניתן להגיש מועמדות לאחת או שתיים ממחלקות הלימוד

גובה שכר הלימוד בשנקר הינו שכר לימוד אוניברסיטאי אשר נקבע על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

כל מסלולי הלימוד של  שנקר – הפקולטה להנדסה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649