גיא יריב- בית ספר לדיבור מול קהל

קורס דיבור בפני קהל

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ביאליק 127 רמת גן

אודות הקורס:
הקורס בנוי במתכונת של ’סרגל מאמצים’, כך שמתחילים מהבסיס, וכל שיעור רמת הדרישות הולכת ועולה- הנאומים נעשים ארוכים יותר, בכל תרגיל משתתפים יותר דוברים, החל מאמצע הקורס צריך להתמודד עם שאלות והפרעות, יש צורך לעבוד בשיתוף עם אחרים, לקראת סוף הקורס גם מתרגלים דיבור מול קהל בדרגות עוינות שונות.

בין נושאי הלימוד:
● אילתורים וסתירה
● עבודת צוות
● הצגה עצמית (ותרגול וידיאו)
● ועוד...

פתיחת קורס: בוקר- 11.2/ ערב 12.2

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס דיבור בפני קהל


מבנה הקורס:
הקורס מקיף 8 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד, וכל מפגש כולל פתיחה ’הרצאתית’ שבה נלמדת טכניקה חדשה או כלי רטורי (איך לפתוח נאום, איך להתמודד עם הפרעות מהקהל וכד’). בשלב השני המשתתפים מתרגלים את הטכניקה החדשה ואת כל הטכניקות שלמדנו מתחילת הקורס - במילים אחרות, החל מהשיעור בו לומדים איך לפתוח נאום המשתתפים צריכים בכל שיעור להציג פתיחה מסוג אחר לנאום.

לבסוף כל משתתף מקבל משוב מפורט המציג את נקודות החוזק והחולשה וכן המלצות מדוייקות לשיפור. בתחילת הקורס המדריך נותן את כל המשובים האישיים. ככל שהקורס מתקדם, המשתתפים לומדים לתת יותר ויותר את המשוב בעצמם. הסיבה היא שהדרך הכי טובה ללמוד משהו היא ללמד אותו, ושלמתוח ביקורת בונה היא אתגר רטורי ממדרגה ראשונה.

מתכונת הקורס:
הקורס מתקיים במתכונת בוקר וערב. מכיוון שהקורס כולל העברת כמות גדולה של חומר, וכן מחייב כמות גדולה של תירגול, יש חשיבות להגעה בזמן, במיוחד מכיוון שתחילת רוב השיעורים משמשת לחזרה על שיעורים קודמים. אין ’עונש’ על איחור, אבל לא ניתן להבטיח תירגול למשתתף שאיחר. כמו כן משתתף שהירבה לאחר לא יוכל לקבל החזר על הקורס אם הוא לא מרוצה.

נושאי הלימוד:
● בטחון עצמי
● שפת גוף ופיתוח טיעונים
● התמודדות עם שאלות והפרעות
● אילתורים וסתירה
● עבודת צוות
● הצגה עצמית (ותרגול וידיאו)
● מצגות powerpoint
● סוגים שונים של קהל

כל מסלולי הלימוד של  גיא יריב- בית ספר לדיבור מול קהל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649