מכללת כרמיאל (סניף פתח תקווה)

אימון ומנטורינג עם התמחות בשיווק ופרסום

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,חיפה והסביבה

מכללת כרמיאל המכללה היחידה המציעה תואר שני באימון ומנטורינג מקצועי עם התמחות בשיווק ופרסום.

אימון והנחייה (מנטורינג) הם תהליכי למידה המאפשרים למתאמן ולמונחה להגשים את המטרות האישיות והפרופסיונליות שלו, ולהגביר את תרומתו לארגון שבו הוא עובד. בין אבני הדרך של תהליכים אלה שזורים יעדים ומטרות ותהליכים נותני משמעות ועוצמה.

בעזרת מכללת כרמיאל תוכלו ללמוד לתואר שני באימון והנחייה (מנטורינג), תואר אשר משלב שיטות עוצמתיות להתפתחות אישית ופרופסיונלית בתחום ייחודי ומבוקש בישראל ובעולם.

התואר הוא יישומי, עשיר בתכנים ייחודיים, דורש עבודה בשטח תוך כדי הלמידה (סטאג’) ותורם באופן משמעותי להתפתחות האישית והפרופסיונלית של המשתתפים.

לימודי אימון ומנטורינג, יאפשרו:
◄ פיתוח והעצמת החשיבה הביקורתית
◄ עיצוב כלים לניהול שינוי
◄ פיתוח יכולת מימוש הזדמנויות ויצירת יתרונות לאורך זמן

◄ הלימודים מוכרים בישראל, אירופה וארה"ב
ומאפשרים המשך ישיר לתואר שלישי.


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודי תואר שני באימון ומנטורינג במכללת כרמיאל, סניף פ"ת


מידע כללי:
בעבר, רק אוכלוסייה עשירה או בני המעמד הגבוה יכלו לאפשר לעצמם ללמוד. כיום, בעקבות דרישת מקומות העבודה השונים לרמה אקדמאית, לימודים הפכו לנחלת הכלל והתואר הראשון והשני הפכו לתנאי כמעט בסיסי לעבודה ולקידום.

בעזרת מכללת כרמיאל תוכלו ללמוד לתואר שני באימון והנחייה (מנטורינג), תואר אשר משלב שיטות עוצמתיות להתפתחות אישית ופרופסיונלית בתחום ייחודי ומבוקש בישראל ובעולם.
התואר הוא יישומי, עשיר בתכנים ייחודיים, דורש עבודה בשטח תוך כידי הלמידה (סטאג’) ותורם באופן משמעותי להתפתחות האישית והפרופסיונלית של המשתתפים.

הלימודים מוכרים בישראל, אירופה וארה"ב ומאפשרים המשך ישיר לתואר שלישי.
הצטיינות בלימודי התואר השני, שמוכר הן בישראל והן בעולם, יפתח דלתות רבות לבוגרי המסלול ויאפשר בחירת משרה בכירה ועתיד מקצועי מרתק ומאתגר בעולם העסקי בארץ ובחו"ל.ניהול השיווק והפרסום:
המצב הנוכחי, והעתידי, של השוק המודרני הינו מצב תחרות-על (HYPER COMPETITION). מצב בו מחזורי החיים של מוצרים ושירותים הולכים ומתקצרים, פלחי שוק מתפצלים וקטנים, לקוחות נעשים מנוסים ומתוחכמים ולכן גם תובעניים, מתחרים מתרבים ויתרונות תחרותיים של פעם נחלשים ואפילו נמחקים בקצב מהיר.
סוד ההצלחה במצב תחרות-על טמון קודם כל ביכולת של הפירמה להעביר לחזית האופרטיבית את העקרונות האסטרטגיים של השיווק, למצוא את "זכות הקיום" הייחודית של הארגון בסביבה העסקית, להתחבר ליכולותיו ולשדר החוצה מסר ייחודי ומנצח.
על מנת לעשות כן צריכה הפירמה להשתמש בכלים מיוחדים ומתקדמים, לעצב וליישם מערכת שיווק אסטרטגית ואופרטיבית מתקדמת.

מטרת הלימודים:
מטרת הלימודים הינה להכשיר בוגרים שיוכלו לקחת מקום מרכזי בחזית הארגון, לעצב חזון שיווקי אסטרטגי ולהוביל את הפירמה למקום דומיננטי בסביבה העסקית שלה. במהלך מסלול הלימודים ילמדו הסטודנטים לחשוב באופן ביקורתי, להעריך ולעצב תוכניות שיווק אסטרטגיות וילמדו להטמיע תוכניות אלו בארגון. כמו כן ילמדו בוגרי המסלול לפתח את החשיבה המדעית, לפתח ולהטמיע תרבות אימונית בארגון וכיצד ליצור ולנהל ידע ברמת הארגון. המסלול משלב חוויות למידה שונות שכוללות סימולציות, זמן ניהול אמת בתחום השיווק, הנחייה אישית וקבוצתית בניהול השיווק והפרסום.

אימון והנחייה (מנטורינג) הם תהליכי למידה המאפשרים למתאמן ולמונחה להגשים את המטרות האישיות והפרופסיונליות שלו, ולהגביר את תרומתו לארגון שבו הוא עובד. בין אבני הדרך של תהליכים אלה, שזורים יעדים ומטרות ותהליכים נותני משמעות ועוצמה.

אימון ומנטורינג:
שיטות העבודה באימון ובמנטורינג מאופיינות במספר הנחות יסוד:
ההנחה הראשונה היא שכל אדם הוא המומחה הגדול ביותר לחייו, ושהתשובות לשאלותיו קיימות בו ולא בגורם חיצוני כל שהוא. על כן המאמן אינו מייעץ למתאמן ואינו פותר בעיות במקומו, אלא מוביל אותו למציאת התשובות הטמונות בו.
ההנחה השנייה היא שקיימים בכל אדם כוחות וכישורים מצויינים, אשר, מסיבות שונות לא תמיד ממומשים בחיי היום יום. מטרות האימון וההנחיה הן לגייס כוחות ומיומנויות אלה לפתרון בעיות בכאן ועכשיו.

שיטת העבודה באימון ובמנטורינג:
יצירת בהירות, המאפשרת יציאה מתמדת לפעולה וליישום, מתוך מוטיבציה פנימית להגשמה עצמית בעבודה ולא מתוך אילוץ חיצוני. לעיתים קרובות קשה לנו לעשות את הפעולות שאנו יודעים שיקדמו אותנו, בגלל הרגלים, פחדים, אילוצים חיצוניים ועוד. באימון מקבלים את הכלים לעשות את אותן פעולות "עקב בצד אגודל" באופן שהמתאמן רוכש הן ניסיון ומיומנות בביצוע אותן פעולות והן ביטחון ביכולתו להמשיך ולבצען גם בעתיד. הניסיון החוזר והביטחון הם שמביאים לכך שבעקבות האימון המתאמן מסגל לו את ההתנהגויות המקדמות שרצה בהן, והן הופכות חלק ממנו.

התהליך האימוני הוא תהליך טרנספורמטיבי אפקטיבי בתחומים שונים:
◄ תהליכים אישים שבינו לבינה
◄ תהליכים חברתיים
◄ תהליכי צמיחה ופריצת דרך אישים
◄ תהליכי פתוח ושינוי לפרט ולארגון
◄ ניהול אורח חיים מאוזןלימודי אימון ומנטורינג, יאפשרו:
◄ פיתוח והעצמת החשיבה הביקורתית
◄ עיצוב כלים לניהול שינוי
◄ פיתוח יכולת מימוש הזדמנויות ויצירת יתרונות לאורך זמן

כל מסלולי הלימוד של  מכללת כרמיאל (סניף פתח תקווה)


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649