ארטישוק- מכללה לתקשורת ופרסום

פרסום וקופירייטינג

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה

מסלול לימודי פרסום וקופירייטינג נוצר כדי ללמד סטודנטים איך להצליח בעולם הפרסום, לבנות מותג, לפנות לקהל יעד ולהעביר מסר באמצעות מילים ותמונות. קופירייטר הוא אדם בעל כישרון לבטא באמצעות מילים רעיונות מקוריים והוא ראש הפירמידה במשרד הפרסום כיוצר הרעיון שמוביל את תהליך היצירה.

מטרות הלימודים:
● הכשרת קופירייטרים מקצועיים להשתלבות במשרדי פרסום בתפקידים בכירים
● פיתוח חשיבה יצירתית ויכולת רעיונית, בהתאם לשוק הדינמי של עולם הצרכנות והפרסום

בין הנושאים הנלמדים:
● יסודות השיווק
● חשיבה יצירתית
● מיתוג
● שיווק ופרסום מוצר
● פרסום
ועוד..

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הקורס פרסום וקופירייטינג ארטישוק- מכללה לתקשורת ופרסום.


אודות התכנית:
בשנות התשעים חלחלו לשוק המקומי מאות מותגים, נכנסו לתודעת הציבור ושינו לעד את הנוף הפרסומי בארץ.

כניסת המותגים השונים הובילה לתחרות גדולה ולצורך בסיסי לבנות מותג עבור כל אחד מהם כדי ליצור בידול אמיתי, מהותי ואיכותי משאר המוצרים.

מאז המהפכה הלך וגדל הצורך באנשי מקצוע המתמחים בעולם הפרסום, שיודעים איך לבנות מותג, לפרסם אותו, לבחור מדיה לפרסום, לאפיין את קהל היעד הרלוונטי ולהחליט איזה מסר להעביר לציבור כדי למשוך אותו לקנות את המוצר.

מסלול לימודי פרסום וקופירייטינג נוצר כדי ללמד סטודנטים איך להצליח בעולם הפרסום, לבנות מותג, לפנות לקהל יעד ולהעביר מסר באמצעות מילים ותמונות.
קופירייטר הוא אדם בעל כישרון לבטא באמצעות מילים רעיונות מקוריים והוא ראש הפירמידה במשרד הפרסום כיוצר הרעיון שמוביל את תהליך היצירה.

מכללת ארטישוק מאפשרת לסטודנט לפתח את אותו כישרון ולהביא את היכולת האישית לרמה גבוהה המייצרת תוצרים מצוינים שיתגבשו במהלך הלימודים לתיק עבודות.

מטרות הלימודים:
● הכשרת קופירייטרים מקצועיים להשתלבות במשרדי פרסום בתפקידים בכירים
● פיתוח חשיבה יצירתית ויכולת רעיונית, בהתאם לשוק הדינמי של עולם הצרכנות והפרסום

היתרונות שלנו:
● לימודים משותפים של סטודנטים לקופירייטינג יחד עם סטודנטיםלעיצוב גרפי וסטודנטים לתקשורת, שמאפשרים יצירת סביבת לימודים מקיפה הזהה לסביבה הנמצאת בעולם הפרסום.
● הקניית הרגלי עבודה נכונים שמכשירים את הסטודנט להבנת שוק הצרכנים, תוך היכרות עם עולם הפרסום והשיווק.
● הכשרת הסטודנטים לעבודה מול לקוחות, באמצעות הקניית מיומנויות פרזנטציה וידע במכירות.
● העשרת הלימודים בהרצאות אורח של אנשי המקצוע המובילים בתחום.
● לימודים באמצעות סדנאות מעשיות.
● בניית תיק עבודות עשיר, ברמה גבוהה, המותאם לעולם הפרסום.

הנושאים הנלמדים:
● יסודות השיווק
● חשיבה יצירתית
● מיתוג
● שיווק ופרסום מוצר
● פרסום
● תדמית
● טיפוגרפיה ועיצוב
● העברת מסרים
● מבוא לפסיכולוגיה
● מבוא לתקשורת המונים
● תקציבאות

כל מסלולי הלימוד של  ארטישוק- מכללה לתקשורת ופרסום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649