הד - בית הספר למוסיקה

בית הספר למוסיקה מאמינים כי מוסיקאי שרוצה להשתלב במערך המוסיקה העכשווי, כמו גם לשמור על ייחודו כיוצר, צריך להיות בקיא בכל תחומי ההפקה המוסיקלית.

 

סיפורינו מתחיל בשנת 1990 כאשר הוקם לראשונה בית הספר למוסיקה בעיר יהוד.

גישתו של מנהל המכללה הייתה  כי "מוסיקאים ראויים שיתייחסו אל יצירתם כאל מקצוע שיוכלו לחיות ממנו. אינני מקבל את התפיסה שמוסיקאי חייב להיות מיוסר ודלפון כל חייו". וכך באמת קרה, המכללה תפסה תאוצה עם הקמתה ועבדה לפי גישתה ואמונתה ע"י הקמת אולפני הקלטות, תזמורת הג’אז המקצועית "הד ביג בנד" ועוד.

בשנת 1998 עברה המכללה לשבת בעיר תל אביב ובשנת 2008 ביססה את עצמה "הד" – המכללה למוסיקה תל אביב, כמכללה ראשונה הוותיקה והמובילה בחיי התרבות והמוסיקה ב"עיר ללא הפסקה".

בבית הספר תוכלו למצוא מגוון רחב של תוכניות לימודים הכוללים לימודי תוכנה, מוסיקה וסאונד, תוכנית רב תחומית הכוללת לימודים עיוניים ומעשיים בכל תחומי המוסיקה, שעות תרגול שבועיות, אפשרות להשלמת תואר ראשון בארץ או בארה"ב ולהמשיך לתואר שני.

במכללת הד תוכלו למצוא טכנולוגיה מתקדמת ואולפני הקלטה לשימוש הסטודנטים, צוות מורים מקצועי אישי ומגוון בתחומי המוסיקה השונים, הוקם מועדון הופעות ”קלאב הד", צמוד למכללה בו מופיעים הסטודנטים בהפקות מקצועיות במהלך הלימודים.

 

<b>תיאוריה 1:<b/> קורס המקנה לסטודנט את כלים ההתחלתיים הדרושים להמשך לימודים והתפתחות בתחום המוסיקה. זהו קורס בסיסי הכולל את כל מושגי הייסוד ההכרחיים – סולמות, מודוסים, מרווחים, הרמוניות, חיבור דרגות בסיסיות ועוד. קיימים 3 קורסים נוספים להמשך הקניית הידע. ( תיאוריה  2,3,4).

<BR>

<b>סאונד – טכנאות קול:<b/>קורס בסיסי בטכנאות אולפן אשר מעניק ידע והנבה של מרכיבי האולפן. הקניית הידע והכלים להקלטת שירים, טכניקת ההקלטה, כך שכל מוסיקאי יוכל להקליט את שיריו בעצמי ללא שימוש בבעל מקצוע.

<BR>

<b>הפקה מוסיקלית:<b/>זהו קורס מסכם של כל הידע הטכנולוגי והמוסיקלי שנרכש במהלך השנים. לומדים על ניתוב השיווק והפרסום של מוצר לתקשורת, שיכתוב סגנון וצורת העיבוד של המוצר ועוד. את הקורס מסיימים התלמידים עם פרויקט של הפקת שיר באולפן.

<BR>

<b>הלחנת שירים:<b/> קורס המיועד לכותבי שירים ומלחינים אשר במסגרתו יסקרו זרמים שונים במוסיקה הקלה, הפופ, הרוק והמוסיקה העממית, ניתוח צורת העיבוד והלחן הסופי של השיר, סקירה רחבה של המלחינים הבולטים בארץ ועוד.

<BR>

במכללה מלמדים טובי המורים, המוסיקאים ואנשי הסאונד בארץ 

אתם מוזמנים להגיע להתרשם מהקורסים הנוספים (יש עוד הרבה) ולהרחיב את הידע שלכם ואל תשכחו כי מוסיקה היא <b>מקצוע לחיים<b/>.




מאמרים נוספים בתחום לימודי אומנות

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649