המכללה הטכנולוגית באר שבע

הנדסאי עיצוב תעשייתי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי טכנאים / הנדסאים
  • אזור גיאוגרפי:
     באר שבע והדרום

 

 

חשבתם לעצמכם מי תכנן את הכיסא שאתם יושבים עליו כרגע, או את שעון היד שמודד לך דופק ומדדים נוספים תוך כדי ריצה? מה עם אוטובוס עירוני מונגש לעיוורים? או מזוודה שעוקבת אחריך בנמל התעופה? אז התשובה פשוטה, זהו תפקידו של המעצב התעשייתי שעומד בראש החברות הטכנולוגיות בארץ ובעולם.

 

 

אודות:

 

המגמה שמה דגש על חשיבה עיצובית ויישומית בפתרון בעיות הכוללת הבנת צרכי המשתמש, זיהוי ואפיון בעיות ויצירת פתרונות באמצעות איטרציה וניסוי.

 

הסטודנטים לומדים ליישם מתודולוגיות של חשיבה עיצובית כדי לזהות את צרכי המשתמש ולפתח גישה ממוקדת משתמש בעולם משתנה. הסטודנטים צוברים מיומנויות בפיתוח דו-ממד ותלת-ממד, ולומדים אסטרטגיות ומתודולוגיות בפתרון בעיות. בתהליך זה הסטודנטים מחדדים את כוונותיהם היצירתיות בפיתוח וייצור פתרונות איכותיים.

 

המגמה שואפת לחדד ולבסס את הקשר בין הסטודנטים לתעשייה המקומית באמצעות סמינרים, הרצאות אורח, ביקורים במפעלים וליווי של היצרן בקורסי העיצוב.

 

עיצוב תעשייתי הוא תהליך יצירה ופיתוח רעיונות למוצרים מיוצרים, כגון מכוניות, מכשירי חשמל, אלקטרוניקה ורהיטים. זה כולל מחקר וניתוח צרכי המשתמש, יצירת קונספטים ואבות טיפוס, ובדיקה ושיפורים מתמשכים כדי להפוך אותם לפונקציונליים, אסתטיים ובטוחים עבור המשתמש המיועד. מעצבים תעשייתיים משתמשים במגוון טכניקות, הכוללים; שרטוט, תכנון בעזרת מחשב (CAD) ויצירת אב טיפוס מהיר, כדי להגשים את הרעיונות שלהם.

 

עיצוב תעשייתי מתמקד בחקירת תחומים חדשים בפרקטיקה של עיצוב מוצר ובקריאת תיגר על תפיסות מסורתיות לגבי מהו מוצר ואופן השימוש בו.

 

 

 

 

אפשרויות התעסוקה:

 

עם סיום לימודיהם משתלבים ההנדסאים בתחום העיצוב התעשייתי כאנשי מקצוע העוסקים בתכנון ועיצוב מוצרים בחברות הייטק, משרדי עיצוב, מפעלים, צוותי מחקר ופיתוח ועוד. לעומתם, חלק מהבוגרים בוחרים לעבוד מול גופים פרטיים, תוך מתן מענה לכל ההיבטים הטכנולוגיים, הכלכליים והשיווקיים של החברות עמם הם עובדים.

 

 

 

תנאי קבלה:

 

בגרות מלאה או בגרות חלקית במקצעות: מתמטיקה 3 יח”ל, אנגלית 3 יח”ל, עברית 2 יח”ל (ספרות/לשון/הבעה) – בציונים עוברים.

מכינת רענון במתמטיקה.

ראיון קבלה אישי.

 

 

 

 

נושאי לימוד:

 

תולדות העיצוב, רנדרינג ורינדור, שרטוט תלת ממדי (SOLIDWORKS), טכנולוגיות מתכת לסוגיו, טכנולוגיות פלסטיק ועץ, תורת החומרים, הנדסת אנוש, זיווד, הזרקת פלסטיק, עיצוב גופי תאורה, עיצוב צעצועים, משחקים, ניהול עסקי.

 

 

 

משך הלימודים:

 

מסלול יום 4 סמסטרים וביצוע פרויקט גמר בהנחיה. מסלול משולב 6 סמסטרים וביצוע פרויקט גמר בהנחיה.

 

 

 

תעודה:

 

הנדסאי עיצוב תעשייתי.

 

 

יום פתוח | 07/09 | בטכנולוגית באר שבע

בלעדי במכללה הטכנולוגית “הנדסאי EXTRA” אקסטרה ליווי, אקסטרה מלגות, אקסטרה השמה! כל מה שצריך בשביל קרירה מצליחה במסלול אחד!

 

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה הטכנולוגית באר שבע


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649