מכללת ניומן סנטר

קורס אנגלית לדוברי רוסית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

פשוט לרכוש שפה – ברמה גבוהה!

 

 

אודות:

 

יש לנו בשורה בשבילכם – אתם יכולים! יכולים לקרוא באנגלית במהירות, לכתוב ללא שגיאות, ובעיקר לדבר ללא מעצורים בשפה הכובשת והבינלאומית הזאת – על כל נושא בו חשקה נפשכם! הקורס ללימודי השפה האנגלית בניומן סנטר יקנה לכם במהירות ובפשטות את היכולת לשלוט בשפה האנגלית על כל מילותיה, ביטוייה וקסמה המיוחד.

 

תכנית לימודי האנגלית בניומן סנטר כוללת קורס מתחילים, ו-2 קורסי המשך למעוניינים בשלבים מתקדמים יותר. כל אחד מהקורסים נפתח ב-8 שיעורים ראשונים, המוקדשים לאבחון רמתו של התלמיד והכוונתו לכיתת הלימוד העיקרית. השיעורים בשלב זה הינם פרטיים ומתקיימים במתכונת של “אחד על אחד”. במסגרתם המורה מאבחן את התלמיד ויכולות הלמידה שלו, מקנה לו בסיס הולם, ורק אז מנתב אותו אל כיתת הלימוד המתאימה לו על פי רמתו וקליטתו.

 

שיטת ניומן ללימוד שפות בכלל וללימוד השפה האנגלית בפרט מפעילה מיומנויות קליטה וזיכרון, המאפשרות לימוד אינטנסיבי של השפה והפנמה מהירה של כלליה. השיטה הייחודית משתמשת בכללי הוראה המבטיחים לימוד יסודי, מהיר וחווייתי: שיטתיות ועקביות בלימוד, מעבר מן הקל אל הכבד ליצירת הבנה שנבנית מרגע לרגע, מסירת מידע במנות קטנות על מנת למנוע העמסה ובלבול, דינמיקה קבוצתית שמעצימה את פוטנציאל הלימוד והקליטה ועוד.

 

בקרוב תהיה לכם שפה משותפת עם חצי עולם…

 

השיטה הייחודית ללימוד מהיר, פשוט ומוצלח בקרוב תדברו באנגלית בצורה שוטפת ועל כל נושא. השיטה המצליחה של ניומן סנטר תאפשר לכם ללמוד אנגלית במהירות ובפשטות. בסיום הקורס האישי, תוכלו לקרוא במהירות, לכתוב ללא שגיאות, ובעיקר לדבר על כל נושא בו חשקה נפשכם – באנגלית שוטפת!

 

תלמדו ממש במהירות – שיטת ניומן מפעילה מיומנויות קליטה וזיכרון, המאפשרות לימוד אינטנסיבי של השפה והפנמה מהירה – באמצעות הקשבה לדיאלוגים, שינון ביטויים וביצוע תרגילים מיוחדים.

 

תיהנו מתהליך פשוט וקל – תוכלו להקשיב לשיעורים השונים בכל זמן שתבחרו ואפילו בעת
נסיעה במכונית. בקורס הזה אתם אדונים לעצמכם – אינכם תלויים באיש ואינכם מוגבלים
במקום ובזמן. כל שנדרש מכם הוא לעקוב אחר ההוראות, להקשיב, לשתף פעולה, ליהנות
מהחוויה ו…לרכוש שפה שלמה.

 

תהיו המומים מהתוצאות!

 

בסיום הקורס תוכלו להשתמש בלמעלה מ-2,000 צירופי מילים בשפה האנגלית. ביטויים אלה, הלקוחים מעולמות תוכן שונים, נבחרו על ידנו בקפידה ועובדו לדיאלוגים. השליטה בהם מספקת כיסוי לשפה היומיומית כך שתוכלו להבין כל אדם שידבר איתכם באנגלית ולהשתמש בשפה באופן שוטף בכל נושא שבשגרה. עוד תגלו שאתם אפילו חולמים באנגלית…

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות התוכנית

 

 


כל מסלולי הלימוד של  מכללת ניומן סנטר


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649