מכללת פרוג

קורס עיצוב ואדריכלות פנים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה - ירושלים ובני ברק

אודות:
עיצוב ואדריכלות פנים זוהי הרבה מעבר למלאכה טכנית ו"מדעית" – זו יצירה של ממש. היכולת לספק מענה לצרכים רבים מאוד בחלל אחד (פרטי או מסחרי), תוך ניצול מקסימלי של כל מקום, התאמה לטעמו של הלקוח, שימוש בחומרים מגוונים, ידע בתחום התאורה ועוד ועוד – וכל זה מבלי לחרוג מהמסגרת התקציבית.
מסלול עיצוב ואדריכלות פנים בבית פרוג משלב אתכם בשורה הראשונה של מעצבי הפנים בישראל, עם מאות מעצבים ומעצבות שכבר מותירים חותם ומבצעים פרויקטים יוקרתיים ונחשקים ברמת דיוק נדירה!

משך המסלול:
המסלול נמשך כשנתיים, במהלכן אתם מקבלים מאתנו את ארגז הכלים המלא למעצב העל של מחר: דירות ובתי מגורים, משרדים וחנויות, חללים מסחריים מורכבים ומאתגרים – את כל אלה ועוד הרבה מעבר תדעו לתכנן ולעצב.

עבודה מעשית:
אנו יודעים שאין תחליף לעבודה מעשית, ולכן יצרנו עבורכם את המסלול המעשי ביותר שכולל את מספר הפרויקטים הגבוה בשוק, ימי העשרה, סדנאות מעשיות שיותירו בידכם תוצרים מוחשיים שלוקחים הביתה, סיורי שטח שבהם תכירו מקרוב את תהליך העשייה ותמצאו השראה וחומרים, ולקינוח ערכת העצמה למעצב העצמאי שתהפוך אתכם ממעצבי פנים – לבעלי עסק מוביל בתחום!

אפשרויות תעסוקה:
◄ לתכנן דירות או בתי מגורים, מא’ ועד ת’
◄ לעצב ברמה גבוהה כל חדר או חלל
◄ לתכנן ולעצב חללים מסחריים

לימודי עיצוב פנים ואדריכלות בפרוג, מתקיימים בפרוג בבני ברק ובירושלים ומיועדים לגברים ונשים חרדיים ודתיים, הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה בשעות ובימים שונים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס עיצוב ואדריכלות פנים במכללת פרוג.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת פרוג


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649