BIG SHOT הכשרה בשוק ההון

אזור גיאוגרפי: סניפים בכל הארץ - קורס אינטרנטי

אודות:
לראשונה בישראל: תוכנית ההכשרה המקיפה והיסודית בישראל על מסחר בשוק ההון האמריקאי, מועברת באופן אישי צעד אחר צעד ע"י צוות של סוחרי על ("נוסטרו")

הגיע הזמן להצטרף למועדון הסודי של הסוחרים שיודעים "להכות" את הבורסה בעקביות כל פעם מחדש לאורך שנים ולהפוך את שוק ההון האמריקאי למקור הכנסה נוסף או עיקרי מתי ואיך שמתחשק – תוך זמן השקעה מינימלי בשבוע!

מטרת הלימודים:
תכנית ההכשרה למסחר בשוק ההון של BIG SHOT נוצרה במטרה לפתח קהילת סוחרים ולהעניק את ההזדמנות לאנשים להפוך את המסחר להכנסה חודשית יציבה לאורך שנים ולתת אלטרנטיבה נוספת להשקעות בהון האישי. התכנית מכילה תהליך מובנה מהבסיס ועד שליטה מלאה במסחר במניות.

יתרונות מרכזיים של BIG SHOT :
◄ תוכנית ההכשרה האינטרנטית מורכבת מחלק תאורטי (שיעורים מוקלטים ושידורים לימודיים זמינים לכל החיים) ומחלק מעשי בחדר המסחר.
◄ חדר מסחר - חי בזמן אמת עם הצלחות מוכחות המלווה את הסוחרים מהרגע הראשון וגם בסיום ההכשרה תוך מתן דגש על פיתוח התנהגויות הנדרשות למסחר, תכניות עבודה אישיות לכל סוחר ומעורבות חברתית.
◄ רגולציה מחמירה - חדר המסחר מופעל ע"י בית ההשקעות “גולד – ניהול פיננסי בע”מ”, שהינה חברה מפוקחת בעלת רשיון למתן שירותי ייעוץ השקעות וניהול תיקים, בשיתוף פעולה עם BIG-SHOT.
◄ קהילה גדולה - שממשיכה לגדול ומהווה בסיס תמיכה והתפתחות של סוחרים. בעזרת חוכמת ההמונים יכולות המסחר והתוצאות מתפתחות אף הן.

בעוד 9 חודשים מהיום – אתה יודע לסחור!
מטרת העל שלנו, היא לפתח קהילה של סוחרים מקצועיים שהמסחר בשוק ההון יאפשר להם, שליטה בחייהם, ביטחון כלכלי וחופש מלא בכל תחומי החיים. השאיפה שלנו היא שכל סוחר בוגר ההכשרה, יוכל בתוך זמן קצר לשפר את רמת החיים שלו באופן משמעותי.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות BIG SHOT הכשרה בשוק ההון

כל מסלולי הלימוד של BIG SHOT הכשרה בשוק ההון


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     BIG SHOT הכשרה בשוק ההון
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס אינטרנטי - מסחר בשוק ההון
  • סוג הלימודים במוסד:
     

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649