רימקס חברת התיווך הבינלאומית הגדולה בישראל

אזור גיאוגרפי: גוש דן - עמק איילון 30, שוהם

אודות בית הספר לנדל"ן:
בית הספר לנדל"ן של רי/מקס ישראל פותח בפניך את מסלול ההכשרה המוביל בישראל לקריירה רווחית בנדל"ן. במסגרת בית הספר שלנו אנו מכשירים מדי שנה מעל ל-700 תלמידים במקצועות הנדל"ן, כולל קורס תיווך ("זינוק לעסקים") אינטנסיבי ומקצועני, תוך הקפדה על תכנים עדכניים וחדשניים הנובעים מתוך הפעילות היומיומית של סוכני וזכייני הרשת.

מדוע לימודי נדל"ן:
מקצועות הנדל"ן, כגון תיווך נכסים, הפכו לפופולאריים ביותר בשנים האחרונות. עקב כך, כמו בכל שוק מקצועי בו קיים היצע נרחב של ספקי שירות, התחרות מאפשרת לצרכן להיות סלקטיבי ולבחור בטוב ביותר עבורו. לכן מי שמעוניין בהגברת פוטנציאל ההצלחה בתחום בוודאי יחפש את הדרכים להגיע לרמה המקצועית הגבוהה ביותר באמצעות למידה והכשרה – ואילו בדיוק הכלים שקורס נדל"ן אמור להציע.

לימודי נדל"ן ברי/מקס:
משלב מוקדם מאד היה ברור לנו ברי/מקס כי ידע, כלים ושיטות עבודה מהווים אלמנט מרכזי בתמהיל ההצלחה של סוכן נדל"ן. קורס נדל"ן היה מושג כמעט לא מוכר לפני הגעתה של רי/מקס לשוק התיווך הישראלי, ואילו כיום אנו רואים קורסים רבים המוצעים ברחבי הארץ – וזאת מתוך הבנה כללית לגבי חשיבות ההשכלה וההכשרה של יועצי הנדל"ן. מירב מאמצינו בתחום כוח האדם מתמקדים באיתור והכשרה של מיטב המדריכים בארץ בתחום הנדל"ן, וזאת במטרה להעניק לך חוויית לימוד מרתקת ומועילה כאחד.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות רימקס חברת התיווך הבינלאומית הגדולה בישראל

כל מסלולי הלימוד של רימקס חברת התיווך הבינלאומית הגדולה בישראל


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     רימקס חברת התיווך הבינלאומית הגדולה בישראל
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס הכנה למבחן המתווכים
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649