מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית

אזור גיאוגרפי: הגליל והגולן - חצור הגלילית

מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים ממוקמת בלב אזור התעשייה שבחצור הגלילית.

חזון המכללה מעוגן בהובלת תכניות חינוך והכשרה מתקדמות וחדשניות בתחומים הטכנולוגיים השונים. המכללה מהווה מנוף משמעותי לפיתוח הגליל בתחומי החינוך, התעשייה, הכלכלה, התעסוקה והקהילה. לאור הרצון לראות מעבר לקו-האופק ומתוך תחושת אחריות לאומית, מהווה המכללה מרכז להשכלה, להכשרה מקצועית ולפיתוח כוח עבודה מיומן למשק. כוח זה מאופיין בראייה חינוכית רב-תרבותית ומחויב לקידום האזור ולעידוד מעורבות חברתית וכלכלית. מעל לכל מציבה המכללה במרכז עשייתה את המענה על הצרכים הרלוונטיים לאוכלוסיות היעד השונות ביישובי הצפון ובעיקר באזור הגליל.

המכללה עובדת בשיתוף פעולה עם גורמים רבים ביניהם עמותות וקרנות שונות מטעם המדינה וגופים פרטיים ,צה”ל, לשכות התעסוקה, מרכזי רווחה ומרכזי הכוונה שונים. בעקבות ובאמצעות שיתופי הפעולה הללו ניתנת למכללה הזדמנות לפנות ולסייע לכל שכבות האוכלוסייה והגיל, החל מהכשרת מבוגרים ועד לחוגים וקידום נוער וילדים. בליבת העשייה ישנה שאיפה מתמדת להעניק לסטודנטים שלנו העצמה אישית וחשיבה יצירתית, ידע וכלים לעתיד וסביבה טכנולוגית רחבה וחדשנית, זאת למען מיצוי כישוריהם על הצד הטוב ביותר במקצועות המחר.

המכללה פרושה על 6,500 מ”ר ומצוידת בציוד טכנולוגי מתקדם. הסדנאות מצוידות במכשור חדיש ומודרני, כיתות עיוניות מתקדמות עם לוחות חכמים, מקרנים, סאונד ועוד. כל זאת על מנת לענות על דרישות המשק הטכנולוגי וצרכיו.

המכללה זכתה להכרה מטעם משרד הכלכלה להכשרה ולפיתוח מקצועי ואיכותי בגליל. כמו כן, על מנת להקל על הסטודנטים בהשמה בתעשייה, המכללה משתפת פעולה עם חברות כוח אדם, חברות ומפעלים רבים באזור.

המכללה מציעה מסלולי לימוד והכשרה במגוון תחומים טכנולוגיים, מדעיים ואחרים למבוגרים ולנוער שמאפשרים להכשיר ולהעצים את הבוגרים, כמו גם לקדם את הפיתוח המקצועי שלהם. תכניות הלימוד וההכשרה השונות מותאמות לצורכי הפרט והמשק הישראלי. בנוסף, אנו בונים תכניות לימוד בהתאם לצורכי הארגונים והגופים השונים איתם אנו משתפים פעולה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית

כל מסלולי הלימוד של מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
  • שם מסלול הלימוד:
     השלמה מחשמלאי מעשי למוסמך
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649