מתלבט מה הכי מתאים לך ללמוד? בשביל זה יש יום פתוח!

מה ללמוד

הגיע הזמן שבו אתם רוצים ללמוד מקצוע כדי לפתח את הקריירה העתידית שלכם, אך עדין לא הגעתם להחלטה איזה מקצוע אתם רוצים ללמוד? מה יותר מתאים לכם? אילו תחומים מציעים מוסדות הלימוד?המידע שקראתם בטינטרנט אודות מוסדות ומסלולי הלימוד, אינו מספיק בשביל להגיע להחלטה? זה הזמן ללכת ל"יום פתוח" ולקבל את כל התשובות לכל השאלות.

 

מהו "יום פתוח"?

"יום פתוח" הוא יום בו כל מוסד לימודים מציע את תכניות הלימוד בהרחבה ובפירוט מעמיק, ביחס למידע אותו קיבל המועמד עד כה. המועמדים בודקים פרטים אודות מוסדות ומסלולי הלימוד השונים שמעניינים אותם בצורה מעמיקה ונרחבת יותר.

מוסדות הלימוד מציעים "ימים פתוחים" ועם זאת דואגים שמכל מסלול לימודים, יהיו נציגים אקדמיים, מקצועיים בתחומם, יועצי לימודים, מרצים ורכזי מסלולים בכירים, שיוכלו לענות לכל מועמד לכל שאלותיו ולהסביר בהרחבה על תכניות הלימוד של כל מסלול ומסלול, הטבות, מלגות ועוד.

מועדי "היום הפתוח" נקבעים בד"כ מראש. כל מוסד לימודים קובע מועד שונה לערוך את היום פתוח, או "יום סגור" שנקרא אצל חלק ממוסדות הלימוד. בד"כ, ניתן לראות את מועדי "היום הפתוח", בתוך מסלול הלימוד של מוסד הלימודים שאותו מעוניינים המועמדים לבדוק.

בנוסף למידע אודות מסלולי הלימוד, מציע "היום פתוח" ברוב מוסדות לימוד: 

- מלגות לימודים והטבות מפנקות הקשורות לשכ"ל, המיועדות למועמדים הנרשמים למסלולי לימוד שונים ביום הפתוח. שווי המלגות וההטבות משתנה ממוסד למוסד.

- הופעות חיות של גדולי האמנים והזמרים המוצעות ללא תשלום.

-קבלת מידע מאנשי מקצוע בכירים אודות מסלולי לימוד שונים.

- קבלת מידע, עלונים ומתנות המוצעות למועמדים, מטעם אגודת הסטודנטים של כל מוסד לימודים.

 

אילו מוסדות לימוד מציעים למועמדים "ימים פתוחים"? :

רוב מוסדות הלימוד המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה, מציעים ימים פתוחים במסלולי לימוד שונים ובתאריכים שונים, המתפרסמים באתר הבית שלהם. 

אילו מסלולי לימוד מוצעים ביום הפתוח? :

מוסדות הלימוד השונים, מציעים ימים פתוחים במגוון נרחב מאוד של מסלולי לימוד, החל מלימודי תואר ראשון ושני ועד ללימודי תעודה, השתלמויות ועוד.

תחומי הלימוד שמוצע "ביום הפתוח", ברוב מוסדות הלימוד האקדמיים הם: לימודי חינוך, לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה לימודי פסיכולוגיה, מחשבים, לימודים בתחום המדעים המדוייקים, מדעי החברה והרוח, מדעי הטבע ועוד...

אל תבזבז יותר מידי זמן על התלבטויות, בוא ליום פתוח הקרוב, תתעניין בהרחבה אודות המקצוע אותו אתה מעוניין ללמוד ואולי תקבל מלגת לימודים מפנקת מתנה!




מאמרים נוספים בתחום מדעי החברה והרוח

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649