מכללת אנליסטים

לימודים במכללת אנליסטים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
      - סניפים:ראשון לציון, נתניה, באר שבע, ירושלים וחיפה

◄קורס ניהול תיק ◄קורס מט"ח ◄קורס אג"ח. ◄קורס אופציות מעו"ף ◄קורס חוזים עתידיים


האם שוק ההון בשבילכם?
◄ כיצד אתם מגדירים את האופי הכללי שלכם? נסו להיות כנים עם עצמכם ולחשוב האם אתם אנשים מתונים? או אנשים המתפזרים אשר אינם מצליחים לשלוט על התקציבים הכלכליים שלהם ולא רואים אפילו צעד אחד קדימה. שוק ההון מפתה במיוחד עבור אנשים שאינם בשלים ובוגרים מבחינה כלכלית ושאינם אחראים לכספם.
◄ כיצד אתם מגדירים את ההתנהלות הכלכלית שלכם? האם אתם מסוג האנשים שמוציאים יותר ממה שמכניסים? אחת המטרות בבורסה היא לחסוך כסף למטרת השקעה בבורסה. ההשקעה בבורסה מומלצת בעיקר לאנשים שמודעים למצבם הכלכלי. לצורך העניין, בחנו את עצמכם ברגע זה, האם אתם יודעים כמה כסף יש לכם בחשבונות השונים?
◄ האם יש לכם חובות כלכליים? במידה ואתם פונים לשוק ההון במטרה לכסות חובות כלכליים שונים אנו ממליצים לכם לקחת צעד אחד אחורה. הבורסה היא השקעה עם סיכון (בשונה בהשקעה בבנקים והשקעות סולידיות שונות) לכן, הדרך להחזיר חובות אינה מומלצת דרכה.
◄ האם יש לכם כוח ללמוד? ככל שתגיעו מקצועיים יותר ומנוסים יותר לזירה הכלכלית, כך הסיכויים שלכם להרוויח בשוק ההון גדלים. עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הפשוטה, האם התחום מעניין אתכם וברצונכם ללמוד? האם אתם מסוגלים ללמוד – כלומר, לשבת ולהקשיב.
◄ האם יש לכם מטרה מסוימת שבשבילה אתם משקיעים? רבים פונים להשקעות בבורסה בכדי לחסוך כסף ללימודיהם של ילדיהם או בכדי לעבור לדירה מסוימת בשלב כלשהו בחיים. מהי הסיבה שלכם? נסו להגדיר לעצמכם את הסיבה שבגללה אתם זקוקים לכסף, נסו לחשוב באיזה שנה תצטרכו את הכסף.
◄ האם אתם מוכנים להתחיל? עליכם לקחת בחשבון שיש לתרגל את הנושא כמה שיותר על מנת לקפוץ למים העמוקים ולערוך השקעות טובות ובטוחות במיוחד.

במידה ועניתם בצורה הנכונה לפחות ל-4 שאלות מתוך ששת השאלות הקודמות, אנו המכללה שאתם מחפשים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים במכללת אנליסטים


מגוון קורסים:
◄ קורס ניהול תיק
◄ קורס מט’ח
◄ קורס אג’ח
◄ קורס אופציות מעו’ף
◄ קורס חוזים עתידיים.

כל מסלולי הלימוד של  מכללת אנליסטים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649