האקדמית גליל מערבי - הגעת למקום הנכון!

תואר ראשון בקרימינולוגיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - עכו

אודות:
קרימינולוגיה היא דיסציפלינה מדעית העוסקת בתיאור ובהסבר של סטייה חברתית, עבריינות ופשיעה, במתכונת המאירה תופעות אלה ממגוון של היבטים (סוציולוגיים, פסיכולוגיים, ביולוגיים, חינוכיים, ומשפטיים) ומנסה לשלב ביניהם. הלימודים בחוג אמורים לאפשר רכישה של מספר נכסים אקדמיים בעלי ערך רב: ידע על התופעות הנדונות, יכולת הפקה עצמאית של ידע רלבנטי מתוך מאגרי מידע עדכניים, יכולת שימוש יעיל בידע זה בהקשרים יישומיים - חינוך, הדרכה, שיקום וסיוע לפרטים, הנמנים על אוכלוסיות וקהילות שבהן עוסק הידע הנדון. מדובר בנוער חוסה, בנערות במצוקה, במתמכרים לסמים, בעבריינים בתקופות שונות של קריירה. ובני אדם נורמטיביים המעורבים בסטייה חברתית משני צידי המתרס.

תכנית הלימודים:
תכנית הלימודים כוללת קורסי חובה המקנים ידע בסיסי, קורסי בחירה המותאמים לתחומי העניין של הסטודנטים וסמינריונים, שבמסגרתם מתבצעת חקירה ועשייה בפועל בתחומי ידע ספציפיים. במסגרת החוג ניתן להשתתף בפרויקט המאפשר התנסות והשתלמות בבתי כלא, במוסדות פסיכיאטריים, במוסדות העוסקים בסיוע לילדים ונוער בסיכון ובמרכזי עבודה עם נפגעי התמכרויות.

תנאי קבלה:
חד-חוגי:
◄ ממוצע בגרות 85 ומעלה או זכאות לתעודת בגרות וציון פסיכומטרי 500 ומעלה או סיום מכינה קדם אקדמית/ 30+ בציון 85 ומעלה או תעודת סיום תיכון שקולה מחו״ל ובחינה פסיכומטרית בציון 500 ומעלה או קבלה באמצעות "אפיק מעבר" של האוניברסיטה הפתוחה - 4 קורסים בהיקף של 20 נק’ בממוצע 80 ומעלה.
◄ בוגר ביה"ס ששפת ההוראה בו אינה עברית נדרש בבחינת יע״ל בציון 115 .
דו-חוגי:
תנאי הקבלה במתכונת לימודים דו-חוגית ייקבעו על פי תנאי הקבלה הגבוהים מבין שני החוגים הנלמדים.

משך הלימודים:
3 שנים.

סגל אקדמי:
הסגל האקדמי של החוג כולל שילוב ייחודי של התמחויות רלבנטיות, מחקריות ויישומיות, והוא מחויב להענקת שירות לימודי מעולה המדגיש את הסטודנט/ית כפרט, ומשתדל לסייע לחיפוש ולמציאת דרך אישית לחומר הנלמד.

בין נושאי הלימוד:
◄ תיאוריות בקרימינולוגיה
◄ מבוא לסוציולוגיה
◄ מבוא לפסיכולוגיה
◄ עבריינות נוער
◄ סטייה חברתית
◄ דרכי הענישה
◄ שיקום עבריינים
◄ ועוד...

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים לתואר ראשון בקרימינולוגיה באקדמית גליל מערבי.


כל מסלולי הלימוד של  האקדמית גליל מערבי - הגעת למקום הנכון!


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649