אוניברסיטת חיפה

תואר שני ושלישי בביולוגיה אבולוציונית וסביבתית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
החוג לביולוגיה אבולוציונית וסביבתית הוקם בשנת 2002 ומציע תכניות לימודים לקראת תואר שני (M.Sc) ותואר שלישי (Ph.D.). בחוג מגוון אנשי סגל אקדמי מתחומים שונים של המחקר האקולוגי והאבולוציוני אשר ביחד יוצרים מארג של מחקרים מתקדמים באווירה של חדוות מחקר ומצוינות. לאחרונה, נפתח גם מסלול לביו-אינפורמטיקה בשיתוף עם החוגים האחרים בפקולטה למדעי הטבע.

מסלול הלימודים בתואר שני:
החוג לביולוגיה אבולוציונית וסביבתית באוניברסיטת חיפה, מציע תואר שני עם תזה (M.Sc.) בסביבה מחקרית מגוונת. מלגות מחקר מוענקות על פי זמינות ומצוינות התלמידים. המידע שלהלן מספק תקציר הדרישות עבור קבלה למסלול תכנית המחקר. לקבלת מידע נוסף, פנה למזכירות החוג.

תנאי קבלה לתואר שלישי:
יתקבלו תלמידים מצטיינים בעלי תואר שני M.Sc. או תואר מקביל במסלול עם כתיבת תזה בעלי ציון כללי ממוצע של 85 לפחות לתואר מוסמך, כאשר הציון על עבודת התיזה הוא 86 לפחות (טוב מאוד).
מועמדים שפרסמו מאמר ממחקר המוסמך או מאמר שלהם התקבל לפרסום בכתב עת בינלאומי או שהציגו בפועל מחקרם בכנס בינלאומי יזכו לעדיפות.

אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים:
מחקר, הוראה ותעשיות עתירות ידע.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות התכנית לתואר שני ושלישי בביולוגיה אבולוציונית וסביבתית באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649