אוניברסיטת חיפה

תואר שני ושלישי בסטטיסטיקה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
סטטיסטיקה הינה מדע העוסק באיסוף, ייצוג, עיבוד וניתוח נתונים והסקת מסקנות. תוכנית הלימודים בחוג מקנה כלים מגוונים, יישומיים ועיוניים, ומכשירה את בוגריה לעבוד כמדעני נתונים בתעשיות עתירות ידע (היי-טק), בתחום הביו-רפואה, ביטוח ועוד. חשוב לציין שבשנים אחרונות הפך מדען הנתונים לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

תוכניות לימוד בתואר שני:
● תוכנית בינלאומית בסטטיסטיקה: התכנית לתואר שני במגמת סטטיסטיקה הינה תכנית בינלאומית, והלימודים מתקיימים בשפה האנגלית.
● מגמת אקוראיה: להכשיר בוגרים לניהול סיכונים ולפתרון של בעיות המיוחדות לענף הביטוח, לקרנות פנסיה, לבנקים ולחברות השקעות.
● מגמת לימודי איכות: לימודי איכות עוסקים בשיטות מחקר שיביאו להבנה טובה של הלקוח, צרכיו, תנאיו, יכולותיו, מגבלותיו והשימושים להם הוא זקוק. הבנה טובה של צורכי הלקוח מביאה את היצרן לתפיסה טובה של מהות התוצר, לתכן (design) מתאים, לייצור מתאים או למתן שירות אפקטיבי, וכתוצאה מכך לשביעות של הלקוח.
● מגמת לוגיסטיקה: העיסוק האקדמי בתחום הלוגיסטיקה מקיף תכנון, יישום ובקרה של תהליכי רכש והצטיידות, ייצור, אחסנה, הובלה, אספקה ותמיכה. בשנים האחרונות, נוכח שינויים מרחיקי לכת שחלו בתחומי הייצור הגלובלי וההובלה היבשתית, האווירית והימית, גוברת הדרישה להתמחות אקדמית בלוגיסטיקה ושרשרות אספקה.

אפשרויות תעסוקה:
עבודה בבנקים, חברות ביטוח, חברות היי-טק, חברות לעיבוד נתונים, מחקר והוראה אקדמית.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649