האקדמית תל אביב - יפו

בית-הספר לכלכלה וניהול

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רחוב רבנו ירוחם 2, תל אביב-יפו

לימודי בוקר בלבד!


תוכניות הלימודים לתואר ראשון בכלכלה וניהול

● כלכלה וניהול (.B.A)
התוכנית מקנה ידע כללי בתורת הכלכלה והניהול, כלים לניתוח בעיות יישומיות תוך היכרות מקיפה עם הסביבה הכלכלית.
● כלכלה וניהול בצירוף חטיבה ביזמות (.B.A)
מטרת התוכנית היא להכשיר מנהלים וכלכלנים שיוכלו להשתלב ולתפקד ביתר קלות בסביבה יזמית.
כלכלה וניהול עם התמחות בשוק ההון (.B.A):
ההתמחות תכין את הסטודנטים להשתלבות במקצוע בתפקידים
בדוגמת מנהלי ויועצי השקעות, אנליסטים, ברוקרים, סוחרי מט"ח, בנקאי
השקעות ועוד...
● כלכלה וניהול בהתמחות אחריות תאגידית בניהול (.B.A): חדש!
לסטודנטים המצטרפים למסלול זה תהיה הזדמנות לקחת חלק בתחום חדשני ומוביל. הלימודים יכללו לימודים באחריות סביבתית של עסקים, ובתקשורת ארגונית של עסקים, כמו כן התכנית תשתף פעולה עם אנשי התעשייה ועולם העסקים בישראל.
● כלכלה וניהול עם התמחות במשאבי אנוש (.B.A)
ההתמחות המוצעת בניהול משאבי אנוש מיועדת לסטודנטים לתואר ראשון במדעי ההתנהגות או בניהול וכלכלה, והלימודים בה יחלו בשנה ב’.
● דו חוגי במדעי המחשב וכלכלה וניהול (.B.A)
מטרתה של תוכנית דו תחומית זו היא להעניק לך ידע בתחומי מדעי המחשב כלכלה וניהול
בתוכנית זו תרכוש ידע בתחום המחשבים שישמש אותך בתפקידי ניהול ובתחום תעשיית המחשבים תרכוש ידע ניהולי.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות מסלולי הלימוד לתואר ראשון בבית-הספר לכלכלה וניהול באקדמית תל אביב יפו.


תוכניות הלימודים לתואר ראשון
● כלכלה וניהול (.B.A)
● כלכלה וניהול בצירוף חטיבה ביזמות (.B.A)
● התמחות בשוק ההון (.B.A)
● אחריות תאגידית בניהול (.B.A)
● כלכלה וניהול עם התמחות במשאבי אנוש (.B.A)
● דו חוגי מדעי המחשב וכלכלה וניהול (.B.A)

מסלול הלימודים:
● מסלול בוקר

תואר ראשון בכלכלה וניהול:
מלבד ידע כללי בתורת הניהול והכלכלה, מעניקה לך תוכנית זו כלים לניתוח בעיות יישומיות ע’י היכרות מקיפה עם הסביבה הכלכלית של המשק הישראלי, האזורי והעולמי, וקשרי הגומלין שבניהם.
אתה תקבל הכשרה להשתלבות טובה ויעילה בשוק העבודה במגזר העסקי ובמגזר הציבורי.

מבנה התוכנית:
היקף לימודי התוכנית הוא 112 נ’ז בלימודי ניהול וכלכלה, המורכבים מ-94 נ’ז בקורסי חובה ו-20 נ’ז בקורסי בחירה.

תכנית לתואר בוגר בכלכלה וניהול בצירוף חטיבה בניהול יזמות .B.A
מטרת החטיבה היא להכשיר מנהלים וכלכלנים שיוכלו להשתלב ולתפקד ביתר קלות בסביבה יזמית, מחדשת ויוצרת, ולתת בידיהם כלים להקמה וניהול של מיזמים. תכנית הלימודים תתבסס על תשתית של קורסים שמטרתם להקנות ידע ומיומנויות בתחומים חיוניים לתחום היזמות. הלימודים בחטיבה מיועדים לסטודנטים הרוצים להיות יזמים, כלכלנים או מנהלים בארגונים שהם פרי יוזמה חדשה או שקיימת בהם סביבה יזמית או מתקיימת בהם פעילות יזמית. במהלך הלימודים יחשפו הסטודנטים ליזמות בתחומים שונים הכוללים יזמות עסקית, יזמות פנים ארגונית, יזמות חברתית שלא למטרות רווח. בנוסף לקורסי הבחירה יתנסו הסטודנטים, במסגרת פרויקט מעשי, ביזמות צוותית, במסגרות של בחינת פרויקטים יזמיים. תכנון הפרויקטים המעשיים וביצועם יעשה תוך שיתוף פעולה עם ארגונים כגון: המישלמה ליפו של עיריית תל-אביב-יפו, מנהלת נמל יפו, יזמים צעירים ישראל, המרכז היהודי-ערבי לפיתוח כלכלי ועוד. בנוסף על הקורסים במסגרת התכנית שיועברו על ידי הסגל האקדמי של האקדמית, יתארחו בתכנית יזמים, מרצים מחברות הון סיכון ויועצים עסקיים.

קורסי החובה בחטיבה:
● חשיבה יצירתית באמנות ובעסקים ● התהליך היזמי בהי טק ● שווק למיזמים חדשים ● יזמות כמשאב לחדשנות ושינוי חברתי● מימון מיזמים, הון סיכון וצמיחה ● חשבונאות ניהולית ● פרויקט מעשי: יזמות עסקית (הכנת תכנית עסקית צוותית) או הנחייה שנתית בתוכנית יזמים צעירים

תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות בשוק ההון:
מטרת ההתמחות באקדמית תל אביב יפו היא לתת ידע, כלים והתנסות רלוונטית לשוק ההון הישראלי והבינלאומי. שוק ההון עבר בשנים האחרונות טרנספורמציה דרמטית, ותכנית הלימודים בנויה באופן המתאים להתמודדות עם האתגרים החדשים שיצרו השינויים. התכנית יוצרת איזון בין התשתית התיאורטית הנדרשת כדי להבין לעומק את הסוגיות הרלוונטיות ולהיות מסוגלים לראות את התמונה הכוללת, לבין הכלים הספציפיים הנדרשים לעיסוקים השונים בשוק ההון. בין עיסוקים אלו ניתן למנות ניהול השקעות, ייעוץ השקעות, ברוקראז’, מסחר וכו’

מבנה תוכנית הלימודים
היקף לימודי התכנית הוא 112 נ’ז.

תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות באחריות תאגידית בניהול:
מטרת ההתמחות לבחון האם וכיצד ארגונים עסקיים מכבדים את האינטרסים הרחבים של החברה בה הם פועלים על-ידי לקיחת אחריות והבנת ההשפעה שיש לפעילויותיהם העסקיות על מחזיקי עניין ובעלי עניין מרכזיים הסובבים אותם כגון: לקוחות, עובדים, ספקים, בעלי מניות, קהילות והסביבה, בכל פן או היבט של תפקודם העסקי. למטרה זו, ייבחנו אתגרים והזדמנויות עכשוויות עמן מתמודדים ארגונים בתחומים הקשורים לאחריות תאגידית בניהול. במהלך לימודי החובה והבחירה יחשפו הסטודנטים לעקרונות הליבה של תחום האחריות התאגידית ויעמיקו את הידע והמיומנויות הנדרשות לעיסוק בתחום. בשלב הלימוד המתקדם תקנה ההתמחות, באמצעות לימודי הבחירה והפרויקט המסכם, התנסות ומעורבות בתחום דרך עבודה צוותית בארגונים. החשיפה תהיה לאחריות תאגידית בתחומים שונים הן במגזר העסקי, והן במגזר החברתי- בארגונים התנדבותיים ו/או כאלו שאינם פועלים למטרות רווח.

המרצים:
המרצים בתכנית הלימודים בהתמחות הנם מרצי המכללה האקדמית תל אביב יפו מתחומי הכלכלה והניהול, יועצים בתחום האחריות התאגידית ואנשי שטח העוסקים בתחומי הליבה של האחריות התאגידית במסגרת ארגונית-עסקית. התכנית מתבצעת בשיתוף פעולה עם התעשייה.

מבנה התוכנית
היקף לימודי התוכנית הוא 112 נ’ז.

תכנית לתואר בוגר בכלכלה וניהול עם התמחות במשאבי אנוש (.B.A)
מהו ניהול משאבי אנוש?
ישנן פונקציות עיקריות, הרלוונטיות לכל מנהל באשר הוא: תכנון, ארגון, הרכבת סגל עובדים, הנהגה ובקרה.
ניהול משאבי אנוש מורכב מהמדיניות ופרקטיקה בהקשר להיבט של ’האנשים’, או המשאב האנושי בניהול. הווה אומר - אופני איוש תפקידים בארגון, הדרכת עובדים, הערכת ביצועיהם, הנעתם, וכדומה.
בספרות האקדמית בנושא משאבי אנוש מתוארת התקופה הנוכחית כתקופה של שינוי מואץ, אשר משפיע השפעה ניכרת על הגדרת המטרות, המבנה ודרכי הפעולה של ארגונים. שינוי זה נגרם בעיקר בשל תהליכי הגלובליזציה, ההתקדמות הטכנולוגית והשלכותיה על אופי העבודה (למשל, הצורך בלמידה ורכישת ידע במשך כל הקריירה התעסוקתית), הגיוון הרב יותר בכוח העבודה, ותמורות ערכיות (לדוגמא, הדרישה לשוויון הזדמנויות בעבודה).
כפועל יוצא של השינוי המואץ, ארגונים נדרשים לפעול בסביבה סוערת ותחרותית יותר, בה קיים אלמנט מובנה של חוסר וודאות. בתנאי סביבה שכאלה, גדלה החשיבות של המשאב האנושי, כמקור אפשרי ליתרון היחסי של הארגון לעומת מתחריו.
יתרה מכך, מנהלי משאבי אנוש נדרשים להיות מעורבים בהליך בנית האסטרטגיה העסקית, ולגזור ממנה אסטרטגיה מתאימה של משאבי אנוש. קרי, עליהם להתאים את הפרקטיקות הסטנדרטיות של ניהול משאבי אנוש לצרכי הארגון הספציפיים, מזווית ראיה מערכתית.

יתרונות ההתמחות:
לימודי ההתמחות יסייעו להשתלבות בעבודה במחלקות משאבי אנוש בארגונים ובמכוני פיתוח ארגוני.
כמו כן, הם יכולים להוות בסיס ללימודי תואר שני בניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, ויעוץ ארגוני. הווה אומר, ההתמחות אמורה להגדיל הן את הפוטנציאל התעסוקתי והן את האפשרות ללימודים מתקדמים של הבוחרים בה.

תנאי קבלה:
כל מועמד/ת שהתקבלו ללימודים בביה’ס ונרשמו להתמחות - יוכלו ללמוד בה. בפועל, לימודי ההתמחות יחלו בשנה ב’, ויתקיימו בקמפוס המכללה האקדמית תל אביב יפו.

דו חוגי במדעי המחשב וכלכלה וניהול (.B.A).
מסלול דו חוגי באקדמית תל אביב יפו זה מאפשר לך ללמוד שני תחומי לימוד אטרקטיביים בשוק-העבודה.
הכלים והידע שתרכוש היום במסלול זה יעזרו לך להתקדם מחר בשוק- העבודה
מטרתה של תוכנית דו תחומית זו היא להעניק לך ידע בתחומי מדעי המחשב כלכלה וניהול
בתוכנית זו תרכוש ידע בתחום המחשבים שישמש אותך בתפקידי ניהול ובתחום תעשיית המחשבים תרכוש ידע ניהולי.
כמו כן תקבל גם את הבסיס להמשך לימודים לתארים גבוהים בתחומי מדעי המחשב כלכלה וניהול.

כל מסלולי הלימוד של  האקדמית תל אביב - יפו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649