אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון בלמידה, הוראה והדרכה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
החוג ללמידה, הוראה והדרכה מתעתד להכשיר ולפתח אנשי חינוך, מורים מקצועיים ומדריכים בעלי ידע אקדמי מעמיק בתחום הדעת במגוון מקצועות, ראייה ומחויבות חברתית מקיפה ויכולות מקצועיות ברמה גבוהה. הלימודים מספקים בסיס אקדמי, מחקרי והתנסותי לעבודה במסגרות חינוכיות פורמאליות ובלתי פורמאליות.

תכנית הלימודים:
תואר ראשון בלמידה, הוראה והדרכה ותעודת הוראה בתחום דעת
התוכנית מיועדת לתלמידים במסלול דו-חוגי, שהחוג השני שלהם הוא תחום דעת הנלמד בבית הספר העל-יסודי. התוכנית מאפשרת קבלת תעודת הוראה בתחום דעת מסוים. תלמיד הלומד בתוכנית ירכוש ידע מעמיק ומקיף בתחומים המהווים בסיס לכל העוסק בחינוך, כמו היבטים פסיכולוגיים, פילוסופיים וסוציולוגיים של החינוך, ותחומים כלליים של למידה והוראה. בנוסף לכך, הסטודנט יקבל הכשרה תיאורטית ומעשית להוראה בתחום דעת ספציפי, המקנה לו תעודת הוראה בתחום הדעת, אותו הוא לומד כחוג השני שלו.
תחומי הדעת בהם ניתן ללמוד לתעודת הוראה: אזרחות (מדעי המדינה ומשפטים), אמנות (אמנות יצירה ותולדות האמנות), אנגלית, גיאוגרפיה, היסטוריה (תולדות ישראל, היסטוריה כללית, לימודי המזרח התיכון והאסלאם, ולימודי ישראל), לשון עברית, מוסיקה רב גילי, ספרות (ספרות עברית והשוואתית), ערבית שפת אם, ותיאטרון.

מטרת הלימודים:
הלימודים בתואר הראשון מתמקדים בסוגיות של הוראה ולמידה עם דגש על הקשר בין תיאוריה, מחקר ומעשה. תלמידי החוג בונים ידע בהוראת תחום דעת וראיה רחבה ובינתחומית של תהליכי הוראה ולמידה, תכנון ועיצוב של סביבות למידה, והתפתחות אישית ומקצועית של אנשי חינוך. הם יוצרים ידע מעמיק ומקיף בתחומים המהווים בסיס לכל העוסקים בחינוך, כמו היבטים פסיכולוגיים, פילוסופיים, פדגוגיים וסוציולוגיים של החינוך.

אופק תעסוקתי:
בפני בוגרי החוג נפתחות דלתות תעסוקתיות בתחום החינוך, ההוראה ועוד.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בלמידה, הוראה והדרכה באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649