עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

מכינה סמסטריאלית במתמטיקה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי הנדסה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה - רחוב יעקב שרייבום 26, ירושלים

 

 

אודות

 

המכינה הקדם אקדמית – הסמסטריאלית, נועדה להכין מועמדים ללימודי תואר ראשון בהנדסה ולהוות מסלול קבלה נוסף למחלקות הלימוד השונות במכללה. תכנית הלימודים נבנתה לפי הדרישות האקדמיות במכללה שמועברת על ידי מרצים מקצועיים ומנוסים, בצורה זו תלמידי המכינה מגיעים מוכנים בצורה הטובה ביותר ללימודי הנדסה. בנוסף, תלמידי המכינה נהנים ממערך תמיכה רחב ומצוות מיומן המסייעים בייעוץ אישי ומקצועי, מלגות סיוע, מעונות, הדרכה בנושא מיומנויות למידה ועוד.

 

 

 

תנאי קבלה:

 

מסלול זה נועד למועמדים אשר כל נתוניהם תקינים ומעל לספי הקבלה האוטומטית, פרט למתמטיקה. קבלה אוטומטית למכינה המורחבת במתמטיקה : עבור בעלי תעודת בגרות ישראלית (מצוינים רק התנאים השונים מקבלה אוטומטית למכללה): • תעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל של 85 ומעלה • בחינת בגרות במתמטיקה ברמה של 4 יח”ל עד ציון 50 או ברמה של 3 יח”ל בציון של בין 70-84. תנאי המעבר מהמכינה ללימודי תואר ראשון במכללה: מעבר הבחינה במתמטיקה בציון 70 לפחות.

 

 

 

תכנית הלימודים:

 

המכינה הסמסטריאלית נמשכת כ-4.5 חודשים ומיועדת למועמדים המעוניינים, בפרק זמן קצר יחסית ובלימודים אינטנסיביים, להתחיל את לימודי התואר הראשון במכללה כבר בחודש אוקטובר.

 

התכנים הנלמדים במכינה הסמסטריאלית:

מתמטיקה ואנגלית ברמה של 4 יחידות לימוד
פיסיקה בסיסית
הכרת המחשב
אוריינות אקדמית

 

תנאי המעבר מהמכינה הקדם אקדמית – המסלול מקוצר ללימודי תואר ראשון בהנדסה במכללה:

 

בוגרי המכינה הקדם אקדמית הסמסטריאלית, יוכלו להתקבל ללימודי תואר ראשון .B.Sc בהנדסה במכללה במידה וסיימו את המכינה בהצלחה בציונים הנדרשים על ידי המכינה ובמידה שהציגו ציון פסיכומטרי של 550 לפחות (למעט מחלקות בהן נדרש ציון גבוה יותר). בוגרי המכינה שקיבלו ציון פסיכומטרי נמוך מ- 550/600 יתקבלו על תנאי לשנה א’ במכללה ויידרשו לעמוד בציון פסיכומטרי של 550/600 לפחות עד סוף שנת הלימודים הראשונה (למעט מחלקות בהן נדרש ציון גבוה יותר).
*מעבר של מבחן פטור מסדנת הבסיס במתמטיקה, בציון 60 לפחות, הוא תנאי להשתתפות בכל קורס מתמטי במכללה.
*המכינה הקדם אקדמית במכללה פועלת בפיקוח משרד החינוך ומשרד הביטחון המעניקים סיוע בשכ”ל וסיוע במענק קיום על בסיס מצב סוציואקונומי. ניתן לשלם את שכר הלימוד למכינה באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.
*פתיחת המכינה תלויה במספר הנרשמים.

 

 

 

מתכונת הלימודים:

 

4.5 חודשים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות מכינת מתמטיקה מורחבת בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.


כל מסלולי הלימוד של  עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649