נאיה קולג’

מהנדס DevOps בסביבת הענן – Cloud DevOps Engineer

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ,השרון - קורסי אונליין - הנדיב 71 הרצליה

מיהו מומחה DevOps?
המונח DevOps הינו למעשה הלחם של המילים Development & Operations. זוהי מתודולוגיית עבודה בשיטת Agile לניהול פרויקטים מורכבים בתחום פיתוח תוכנה. שיטת עבודה חדשנית זו, מטרתה לייעל את התהליכים בין אנשי הפיתוח לבין אנשי האופרציה בארגון.
על פי שיטה זו, במקום תכנון ארוך ולאחריו פיתוח, בדיקה והוצאה לשוק בהתאם לתוכניות המקוריות, כעת מדובר על Continuous Delivery (פרישה מתמשכת) אשר במקביל מאפשרת הוספה של פיצ’רים טכנולוגיים שונים עוד בזמן הפיתוח אשר מותאמים לצורכי השוק הדינמיים.
עבור ארגונים שמתמחים בפיתוח תוכנה, שלב פיתוח המוצר והוצאתו לשוק הינו שלב קריטי ולמעשה מהווה את המהות של העסק כולו. תפקידו של מנהל DevOps הוא לייעל תהליכים בצורה משמעותית ולקצר את זמן הפיתוח.
הוכח כי מחלקות R&D וארגונים אשר אימצו את תרבות ה-DevOps יעילים משמעותית יותר מהמתחרים שלהם וכך מתאפשר להם לפתח ולספק תוכנה במהירות רבה יותר.
קורס DevOps בנאיה קולג’ מציע לתלמידיו ידע מקיף בתחום נדרש זה ומאפשר להם לצבור כלים להתקדמות מקצועית בעולם ההייטק, להישאר רלוונטיים לעוד שנים רבות בשוק העבודה ולהתקדם מקצועית לתפקידים מתגמלים ומלאי אתגר.

הלימודים מתקיימים בהרצליה וגם במתכונת אונליין.

אודות הקורס:
מסלול הכשרה Cloud DevOps Engineer של נאיה קולג׳ פותח בהתאם לדרישות הקיימות כיום בשוק העבודה עבור אנשי DevOps. הייחודיות של מסלול זה הינה בהתמחות בסביבת הענן וכן בשילוב של פרקטיקה של לפחות 60% מהזמן. אנחנו מציעים קורס Hands-On הכולל מעבדות לאורך כל הקורס ומשלב פרויקט מעשי לקראת סוף הקורס, המלמד את הסטודנטים לעבוד עם כלים פורצי דרך אשר הפכו לסטנדרט בתחום זה.

תכנית הלימודים:
מטרת מסלול הכשרה זה הינה ליצור בסיס ידע איתן, פרקטי ויישומי על מנת לאפשר לבוגרים להשתלב בתפקידי DevOps ולהציג יכולות בנושאים ותחומים:
Automation, Infrastructure is a Code (IaC), Configuration management, CI/CD, Containers, Microservices, Clustering (Distributed Systems), Continuous Testing.

סילבוס:
שלב המכינה:
היכרות עם עולם המושגים, , וסקירה של כלים על מנת להכין את הסטודנטים לשלבים הבאים של הקורס המבוססים על לימוד כלים טכנולוגיים מתקדמים. בין הכלים הנלמדים: GIT, Python, Artifactory, Docker, Vagrant ועוד.
שלב למידה על סביבת הענן:
נלמד על השירותים השונים העומדים לרשותנו בסביבת הענן כגון: שירותי מחשוב בענן, רשת, אחסון, מבני נתונים שונים, ניהול הרשאות ועוד. במסגרת המודול נלמד מתודולוגיית DevOps SRE ונראה מימושים שלה בענן. במהלך המודול נחשוף פתרונות הענן לפרויקטים מהשטח.
שלב למידה על טכנולוגיות DevOps:
במודול שלישי של הקורס, נלמד כלים למימוש CI/CD (אספקה של תוכנה) כגון: Jenkins, Ansible, Terraform, Cloud Deployment Manager. באמצעות הכלים הללו נבנה אוטומציה להקמת סביבה, קונפיגורציה אוטומטית, ואספקת תוכנה.
שלב למידה מתקדם:
המודול האחרון של הקורס נלמד לעומק עולם ה- Microservices ו-Kubernetes. בנוסף נלמד כלים שעומדים לרשותנו לצורך monitoring and logging.
שלב הפרויקט המעשי:
מסלול הכשרה זה יכלול מספר מבחנים, וכן פרויקט סיכום מעשי אשר יתקיים בכיתות המכללה.

קהל היעד:
הקורס מיועד לבעלי ניסיון בתחומי תשתיות ופיתוח אשר מעוניינים לעשות הסבה לתפקיד DevOps. הרשמה לקורס מותנית במעבר של מבדק התאמה.

תנאי קבלה:
◄ ידע וניסיון מתחום ה-IT
◄ ידע וניסון התכנות בשפות עיליות (Java/C++/C# ועוד) וכן בשפות סקריפטיות (SQL/Python/Bash)
◄ מעבר מבחן כניסה וראיון אישי
◄ לצורך תרגול בבית נדרש להצטייד במחשב בעל מפרט מתאים

מתכונת הקורס:
הלימודים נמשכים כ- 7 חודשים, כוללים 240 שעות לימוד אקדמיות ומתקיימים פעמיים בשבוע בשעות 17:30-21:30.

תעודה:
למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם נאיה קולג’, המוכרת בידי רוב הארגונים המובילים במשק הישראלי.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות מהנדס DevOps בסביבת הענן – Cloud DevOps Engineer בנאיה קולג’.


כל מסלולי הלימוד של  נאיה קולג’


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649