נאיה קולג’

Cloudera’s Apache Hadoop Data Expert BIG

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ,השרון - קורסי אונליין - הנדיב 71 הרצליה

הקורס מסייע בהכנה למבחני הסמכה של CLOUDERA

אודות:
בעולם טכנולוגי ועסקי, הנתונים והמידע הם הנכס האמיתי של כל ארגון בעולם. מסלול ההתמחות Expert Big-Data מכשיר את המועמד לתפקיד העתיד של עולם הנתונים והמידע וזאת ההזדמנות שלך להתנסות ולהכיר לפני כולם את הטכנולוגיות המובילות בעולם! במסלול הכשרה זה, נתמקד בבסיס הנתונים Cloudera’s Apache Hadoop הנחשב לבסיס הנתונים הפופולארי ביותר בעולמות ה-Big-Data ונמצא בשימוש חברות רבות.

מה זה BIG-DATA?
המונח Big-Data מתייחס למאגרי מידע הכולל נתונים בנפחים גדולים, אשר בסיסי נתונים קונבנציונליים, אינם מהווים פתרון אידיאלי לאחסון ושליפה מהירה של מידע זה. בסיסי נתונים בעולמות ה- Big-Data בדרך כלל תומכים במידע של בסיסי נתונים שאינם מאורגנים לפי שיטה כלשהי Unstructured)). אלו בסיסי נתונים התומכים במידע אשר מגיע ממקורות רבים, בכמויות גדולות, בפורמטים מגוונים ובאיכויות משתנות.
האתגר בניהול נתונים (DATA) בהיקפים גדולים, שאינם מוזנים בצורה מתוכננת מראש ואינם כפופים לשיטת אפיון מרכזית, הפך את התחום הטכנולוגי של Big-Data לעניין מרכזי ועתידי בטכנולוגיות המידע. בשנים האחרונות הוזלו עלויות אמצעי האחסון באופן משמעותי, במקביל לעליה בכמות האדירה של מידע המגיע ממקורות כגון: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, מכשירים סלולריים, מצלמות אבטחה, סנסורים ועוד. כתוצאה מכך, מידע רב נאגר ללא מחיקה ומאפשר יכולות ניתוח תבניות (Patterns) וקורלציות הנדרשות בעולמות תוכן רבים.

מה זה Hadoop?
Hadoop הינו קוד פתוח של קרן התוכנה אפאצ’י, שמטרתה לעבד כמויות גדולות של נתונים (Big-Data) בסביבת הפיתוח.Hadoop מאפשר עבודה של אלפי יחידות עיבוד (Nodes) המטפלות בו זמנית במידע בהיקף של Petabytes. העבודה הינה על קבצים גדולים המבוזרים על פני אשכולות מחשבים, תוך שימוש במודל תכנות פשוט. זוהי תשתית המאפשרת לחבר בעזרת תוכנה עשרות, מאות ואלפי שרתים בסיסיים - לסביבה אחת פשוטה.

תכני הקורס:
◄ Linux Fundamentals
◄ Java Fundamentals
◄ Hadoop Administration (Single Node / Cluster)
◄ Working with HDFS
◄ YARN and MapReduce
◄ Installing and Configuring Hive, Impala, and Pig
◄ Cloudera Manager
◄ Cloudera Data Analyst
◄ Data Management

אפשר גם היברידי!
נאיה קולג’ מציעה לכם הזמדנות פז להשתלב בלימודים איכותיים ומקיפים במקצועות הנתונים והמידע, בנוחות ביתכם. קורסי הלימוד בנאיה קולג’ מתקיימים גם בפורמט היברידי, כך שגם אתם יכולים להינות מהלימודים המעשירים, וההרצאות הפרונטליות המרתקות בדומה לתלמידים הנמצאים בכיתה. קורסי אונליין המתקיימים בזמן אמת כך שהסטודנטים מתחברים לקורס סעודו מתקיים בכיתה, באותם הימים והשעות, ונהנים מאותם תכנים המועברים בכיתה, כמו גם מאותם חומרי לימוד.

תנאי קבלה:
◄ ראיון אישי/יעוץ עם גורם מקצועי
◄ אנגלית ברמה גבוהה
◄ הגשת קו"ח של המועמד

קהל יעד:
בעלי רקע טכנולוגי בתחום מסדי הנתונים (DBA), בינה עסקית (BI) או פיתוח תוכנה עם ניסיון בעבודה מול בסיסי נתונים רלציונים (RDBMS) כגון: Oracle, SQL Server, MySQL, PostgreSQL או DB2.

מתכונת הלימודים:
◄ 175 שעות לימוד
◄ כ-4 חודשים
◄ פעמיים בשבוע
◄ כל שיעור 5 שעות

תעודות:
◄ תעודות השתתפות רשמיות של CLOUDERA
◄ הקורס מסייע בהכנה למבחני הסמכה של CLOUDERA

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות Cloudera’s Apache Hadoop Data Expert BIG בנאיה קולג’.


כל מסלולי הלימוד של  נאיה קולג’


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649