אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון

זן שיאצו

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה

אודות:
בשיאצו (שי – אצבע, אצו – לחץ) נעשה עיסוי מיוחד בלחיצות באצבעות הידיים לאורך ערוצי האנרגיה (מרדיאנים) בגוף המטופל. מטרת הלחיצות היא לשחרר חסימות אנרגטיות ובדרך זו להביא לידי זרימה תקינה של האנרגיה בגוף.
החיים בעולם המודרני של ימינו מזמנים לנו לעתים חוויה של ניכור ובדידות.
מגע הוא מצרך יסוד שאדם זקוק לו לתפקוד פיזי ונפשי תקין, ממש כשם שהוא זקוק לאוויר, מים ומזון. השיאצו יכול לענות על הצורך המודרני במגע, למפגש. הוא דרך לגיטימית ומיומנת למגע ומלמד כיצד לגעת נכון. מעבר לעצם המגע השיאצו מבוסס על הרפואה הסינית ומשמש ככלי טיפולי לאיזון, מניעת מחלות, הרגעה וכן טיפול בקשת רחבה של בעיות פיזיות ונפשיות. הוא מפגיש אותנו עם רבדים עמוקים יותר של תודעתינו, ועם אזורים בגוף שנשכחו והודחקו. השיאצו פותח את הלב ומלמד את העוסק בו לאהוב.

תכנית הלימודים:
לימודי השיאצו חושפים עולם שלם ומרתק של פילוסופיה, תרבות, אומנות ודרך חיים. מעבר ללימוד טכניקת המגע בקורס נעמיק בלימודי הרפואה הסינית, שהיא הבסיס התיאורטי של השיאצו הרפואה הסינית, שעונה על פילוסופיה שמתבוננת בטבע וחיה איתו בהרמוניה הרעיון המרכזי בדאואיזם הוא לחיות על פי חוקי הטבע, אורח חיים, תזונה, ומוסר חברתי וכך הגוף יחיה בהרמוניה מעבר לתיאוריה, נלמד את טכניקות המגע, ונבין את הרפואה הסינית דרך הגוף. כמטפלים, נשאף להכיר את מכלול הגוף ונפש האדם, וכיצד לרפא ולאזן אותם כשהם יוצאים מאיזון ומופיעות מחלות. תוך כדי תהליך הלימוד נעבור תהליכים בעצמנו, נפשיים ופיזיים. בהתחלה מנחי השיאצו עלולים להיות לא נוחים ולגרום לכאבים ובמהלך הקורס נרגיש כיצד הגוף משתנה ואולי נלמד על עצמנו דבר או שניים חדשים.

נושאי הלימוד:
◄ זן שיאצו – תאוריה ופרקטיקה.
◄ עקרונות בסיסיים בשיאצו: תנועה, משקל, יציבות, נשימה.
◄ תאוריה וישומים בתאוריה הסינית: פילוסופיה, אבחון ותזונה.
◄ חטיבה ברפואה המערבית: אנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה, בדיקות מעבדה ופארמקולוגיה.
*קליניקה טיפולית בקמפוס תעמוד לרשות הסטודנטים במהלך הסטאז’ הקליני.

משך הלימודים:
שנתיים.

מתכונת הלימודים:
ישנם קורסים רבים (4 שנים, 3 שנים, שנתיים).
יום או יומיים בשבוע.

תעודה:
תעודת מטפל בכיר בזן שיאצו מטעם היחידה ללימודי תעודה גבעת ושינגטון. התעודה מוכרת על ידי התאחדות השיאצו בישראל.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות רפואה משלימה ותרפיות - זן שיאצו באדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון.


כל מסלולי הלימוד של  אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649