גליץ- בית ספר לצילום

הריון ומשפחה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה - רמת גן, ירושלים, חיפה

אודות:
יש לכם חלום לפתוח סטודיו ולצלם ילדים, משפחה, הריון ותינוקות? בקורס זה נלמד טכניקות תאורה בסטודיו, עבודה עם מצולמים מסוגים שונים על מנת להחמיא להם ולגרום להם להרגיש בנוח, פיתוח עסקי וכמובן נתרגל הכל יחד בסטודיו ובתאורה טבעית.
על המרצה: ליאת פינחסי, צלמת המתמחה בצילומי הריון, משפחה, ילדים ותינוקות וניו בורן, בעלים של סטודיו עצמאי ומורה לצילום. תשתף אתכם מהידע הרב והניסיון שצברה כצלמת וכעסק.

תכנית הלימודים:
◄ שיעור 1 – מבוא:
בשיעור זה נכיר את ז’אנר צילום זה ונבין מה נדרש מצלם הריון ומשפחה. ניתן דגשים לצילום פורטרטים, תקשורת עם מצולמים, כיצד להעמיד מצולמים וכיצד להביא את החזון לכדי ביצוע. נדבר על שני סוגי תאורה- טבעית וסטודיו, דגשים לצילום באור טבעי ומה נדרש על מנת לצלם בסטודיו.
◄ שיעור 2 - מבוא לתאורה - עיוני ומעשי בסטודיו:
שיעור זה, אשר יתקיים בסטודיו לצילום, יעסוק במאפייניו של הצילום בסטודיו, ציוד נדרש, סוגי מרככים תכנון הצילום והקמת הסט-אפ.
ניתן דגשים לסוגי הצילום השונים בסטודיו (הריון/ ילדים/ משפחה) ונדבר על קומפוזיציות ותאורה מתאימה. חציו השני של השיעור יכלול התנסות מעשית בצילום פורטרטים בסטודיו.
◄ שיעור 3 - צילום בסטודיו - מעשי:
בשיעור זה נתרגל צילומי פורטרט בסטודיו. נתנסה בשימוש בתאורה ובאביזרי הסטודיו השונים ונוציא לפועל את הקונספטים שתוכננו בשיעורי הבית. במהלך השיעור נתרגל את העמדת תאורת הסט בהתאם לתכנון, העמדות של מצולם והנחייתו.
◄ שיעור 4 - צילומי הריון:
בשיעור זה נדבר על צילומי הריון- מתי רצוי לערוך צילומי הריון, כיצד להעמיד ולהנחות את המצולמת, זויות מחמיאות, העברת רגש באמצעות התמונה ודגשים לגבי מצולמים נוספים כגון בן זוג וילדים. בחלקו השני של השיעור נערוך ביקורת עבודות על הצילומים בסטודיו.
◄ שיעור 5 - התנסות מעשית בצילומי הריון (שקיעה):
בשיעור זה נצא לטבע ונתרגל באופן מעשי את כל הנלמד בנושא צילום הריון. נתנסה בכל הכלים שלמדנו, נעמיד ונכווין את המצולמת ונלמד כיצד ליצור גיוון בצילומים באותו לוקיישן.
◄ שיעור 6 - צילום ילדים ומשפחה:
בשיעור זה נסקור את הז’אנר הפופולארי של צילום ילדים ומשפחה, ניתן דגשים לצילום ילדים בכל גיל, נדבר על דרכים לגרום לילדים לשתף פעולה, שילוב בני משפחה בצילומים, תפיסת רגעים טבעיים ושילוב אביזרים בצילומים. בחלקו השני של השיעור נערוך ביקורת עבודות על צילומי ההריון שערכנו בשיעור הקודם.
◄ שיעור 7 - התנסות מעשית בצילום ילדים ומשפחה (שקיעה):
ביציאת שטח זו נצלם משפחה באור טבעי תוך שימוש בכל הכלים שלמדנו בשיעור העיוני, נתרגל טכניקות שונות, זויות צילום מחמיאות וכמובן נתרגל ונתנסה בתקשורת עם המצולמים.
◄ שיעור 8 - מבוא לצילום ניובורן, שיווק ופרסום ברשתות חברתיות וביקורת עבודות:
בחלקו הראשון של השיעור נעסוק בז’אנר צילום הניובורן, מה נדרש מצלם הניובורן, דגשי בטיחות, תאורה וזויות צילום. בחלק השני נדבר על רשתות חברתיות ולסיכום נערוך ביקורת עבודות על צילומי המשפחה מהשיעור הקודם וניתן זמן לשאלות ותשובות.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הריון ומשפחה בגליץ- בית ספר לצילום.


כל מסלולי הלימוד של  גליץ- בית ספר לצילום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649