מכללת גבעת וושינגטון

תואר ראשון B.Ed בהוראת אנגלית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה - גבעת וושינגטון

אודות:
תכנית הלימודים מכוונת להפוך את בוגרת התכנית למורה מקצועית, ערכית, היודעת את השפה האנגלית על בוריה; מורה בעלת ידע רב, בטחון עצמי ואהבה גדולה למקצוע שאותו היא מלמדת. אנו משיגים מטרה זו באמצעות לימודים מקיפים ומעמיקים בארבעה תחומים שונים של האנגלית:
◄ לימודי שפה: במהלך השנתיים הראשונות נלמדים קורסים אינטנסיביים – אך מהנים – שנועדו לשפר את הקריאה, את הכתיבה ואת הדיבור באנגלית. קורסים אלו מבטיחים שגם הסטודנטים שמתקשים בהתחלה באחד האספקטים של האנגלית, יגיעו בסופו של דבר לרמה גבוהה בשפה ויוכלו ללמוד אנגלית בביטחון.
◄ לימודי ספרות ותרבות: במהלך כל שנות הלימודים משולבים בתכנית שיעורים בשירה, בספרות, בתאטרון ובכתיבה יוצרת באנגלית. בתחום זה יש דגש מיוחד על ספרות יהודית הנכתבת באנגלית, בעיקר בארצות- הברית של אמריקה, ועל החוויה והאתגרים המיוחדים של התרבות היהדות בגולה הדוברת אנגלית.
◄ לימודי בלשנות אנגלית: אלו הם קורסים המקנים לסטודנטים בהדרגה הבנה מעמיקה של השפה כמבנה – על מערכת הדקדוק, התחביר, והצלילים שלה.
◄ לימודי הוראת האנגלית ועבודה מעשית באנגלית: במהלך כל שנות הלימוד מוקדשים שיעורים רבים ללימוד תורת הוראת האנגלית, משלב בית הספר היסודי ועל לבית הספר התיכון. יום בשבוע מוקדש לצפייה ולהתנסות מעשית בהוראת האנגלית בבתי הספר בהדרכת מדריך פדגוגי ומורות מאמנות המצטיינות בתחומן.

בלי לוותר על הדרישות האקדמיות וההעמקה בכל התחומים שתוארו לעיל, החוג לאנגלית מצטיין גם ביחס אישי וחם לכל סטודנט וסטודנט. אם וכאשר מתעוררים קשיים, תמיד ימצא הסטודנט אוזן קשבת אצל המרצים, והתחשבות בצרכים מיוחדים. השילוב בין רמה אקדמית גבוהה והתייחסות אישית אל כל סטודנט – הם המייחדים את הלימודים אצלנו.

הקורסים הנלמדים במסלול:
◄ אוריינות אנגלית א’
◄ אוריינות אנגלית ב’
◄ מבוא לספרות אנגלית
◄ שירה ודרמה
◄ פונטיקה אנגלית
◄ תחביר אנגלי
◄ הסיפור היהודי הקצר
◄ ספרות ילדים באנגלית
◄ שילוב המחשב והאינטרנט בהוראת אנגלית
◄ מבוא לבלשנות
◄ בלשנות שימושית
◄ דקדוק פדגוגי
◄ מבוא להוראת אנגלית כשפה זרה
◄ הוראת אנגלית כשפה זרה 1
◄ הוראת אנגלית כשפה זרה 2

תנאי קבלה:
◄ מסלול ללא פסיכומטרי יחייב:
■ בגרות בממוצע של 92 ומעלה.
■ אנגלית ברמה של 4-5 יחידות לימוד + מקצוע אחד מוגבר ברמה של 5 יחידות לימוד.
■ 5 יח"ל בבחינת הבגרות באנגלית עם ציון 70 לפחות + ציון 100 לפחות ברכיב האנגלית במבחן הפסיכומטרי/אמיר"ם או ציון 200 לפחות במבחן אמי"ר (רמת מתקדמים א’ לפחות).
◄ מסלול הכולל פסיכומטרי יחייב:
■ מועמדים אלה אינם נדרשים לאנגלית ברמה של 5-4 יח"ל בבגרות.
■ ציון התאמה (=מסכם) 540
■ ניתן להתקבל ע"י אחד ממסלולי הקבלה שלעיל (א’ או ב’)
5 יח"ל בבחינת הבגרות באנגלית עם ציון 70 לפחות
ציון 100 לפחות ברכיב האנגלית במבחן הפסיכומטרי או ציון 200 לפחות במבחן אמי"ר או ציון 100 לפחות במבחן אמיר"ם (רמת מתקדמים א’ לפחות).
■ ריאיון קבלה

תעודה:
עם סיום לימודיהם מקבלים הסטודנטים תואר .B.Ed בהוראת האנגלית לבתי-הספר העל-יסודיים.

לא רק לדוברי אנגלית:
למעשה אחוז קטן מאד מבין הסטודנטים בחוג לאנגלית הם דוברי אנגלית "מהבית". מערכת הלימודים בחוג כוללת קורסים מקיפים ומעמיקים באוריינות אנגלית שמטרתם שיפור הקריאה, הכתיבה והדיבור באנגלית. קורסים אלו מבטיחים שכל סטודנט בעל רצון להצליח ונכונות לעבוד יכול להגיע לרמה גבוהה ביותר של אנגלית דבורה וכתובה דבר שיאפשר לו ללמד בביטחון ואף להיעזר הרבה יותר באנגלית בחיי היום יום.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון B.Ed בהוראת אנגלית במכללת גבעת וושינגטון.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת גבעת וושינגטון


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649