מכללת מעינות

NLP ודמיון מודרך

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה

הלימודים לנשים בלבד.

אודות:
שיטת ה- NLP היא ארגז כלים עשיר, מעשי ובעל תוצאות מוכחות לכל מקצועות הטיפול והתמיכה הרגשית. זוהי טכנולוגיה המאפשרת לאנשים לעשות שינויים ללא מאמץ, במהירות ובקלות יחסית. הטכניקות יוצרות שינוי בלא-מודע ומאפשרות שחרור מהיר מחסמים, אמונות מגבילות ופחדים.
מפתחי השיטה שאפו להבין מה עושה מטפלים מסוימים למצויינים בתחומם וחקרו את המצויינות. מתוך החקירה נבנו פילוסופיית חיים וטכניקות קלות ליישום. מאוחר יותר התפשט ה NLP לתחומים רבים ומגוונים כמו מכירות, חינוך, מנהיגות, ספורט, ניהול וכו’.
בסיס ההתייחסות ב NLP הוא כי אנו חווים את המציאות באופן סובייקטיבי. הפרשנות של כל אחד ואחד משרטטת "מפת עולם" שונה וייחודית.
ה NLP זו שיטה הלומדת את מבנה החשיבה הסובייקטיבי הפנימי של האדם. היא מנתחת את ה"איך" אנחנו עושים מה שאנחנו עושים או מגיבים כפי שאנחנו מגיבים ולומדת מהם התהליכים הפנימיים שמובילים לתגובה מסוימת.
השיטה מבינה כיצד כל אחד מארגן את המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שמובילים לתוצאות אליהן הוא מגיע, ומבחינה באופן בו אנו קולטים ומסננים מידע בעזרת החושים שלנו: ראייה, שמיעה, תחושה, ריח וטעם.

N – Neuro – הדרך בה אנו משתמשים בחושינו, האופן בו אנו מאחסנים זיכרונות והחלטות והאופן בו המוח שלנו מבחין בין טוב לרע.
L – Linguistic – האופן בו אנו משתמשים בדפוסי שפה, ביטויים ומילים כדי לתקשר, מעבירים מסרים לא מילוליים, ולמידה כיצד דרך התקשורת שלנו משפיעה על כל החוויה שלנו ושל האחרים.
P- Programing - הדרך שבה אנו מארגנים את המחשבות והופכים אותם לפעולות – ההתנהגות המניבה תוצאות אפקטיביות ובלתי אפקטיביות.
טכניקות NLP רבות משלבות בתוכן עבודה עם דמיון חושי ודמיון מודרך. מספר שעורים יוקדשו לטכניקות עבודה עם דמיון מודרך כבסיס לעבודה עם הטכניקות.

קורס NLP מתאים באופן מיוחד למאמנים אישיים, מטפלים ואנשים הרוצים ליצור שינוי פורץ דרך ומשמעותי בחייהם. הטכניקות עונות על צרכים שונים ומגוונים כמו שינוי התנהגות לא אפקטיבית, שחרור מכעסים, דימוי ובטחון עצמי, שינוי הרגלי אכילה, שינוי מוטיבציה, שחרור מפוביות וכו’.

אלו כלים בעלי עוצמה היוצרים שיתוף פעולה פתוח ומיידי. טכניקות הקשבה מדויקת ופיתוח חדות החושים של המטפל נולדו מתוך חקר מצויינות ומסייעים לכל אחד להיות אמן בכלים אישיים ותקשורתיים שיאפשרו לו להיות מצוין בתחומו המקצועי ובחייו האישיים.

מתכונת הלימודים:
◄ 28 מפגשים.
◄ 140 שעות אקדמיות.

תעודות:
◄ שנה א’: לעומדות בדרישות לימודי NLP תינתן תעודה מטעם בית הספר מירב ללימודי רפואה משלימה, מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת מעינות ותעודה בינלאומית בדרגת NLP Practitioner
◄ שנה ב’: לעומדות בדרישות קורס NLP תינתן תעודה מטעם בית הספר מירב ללימודי רפואה משלימה, מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת מעינות ותעודה בינלאומית בדרגת NLP Master Practitioner

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות NLP ודמיון מודרך במכללת מעינות.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת מעינות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649