מכללת מעינות

פסיכותרפיה הוליסטית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה

אודות:
שיטת ריפוי המטפלת בנפש האדם תוך שילוב בין הגוף לנפש בתהליך הטיפולי.
לימודי פסיכותרפיה הוליסטית מתבססים על ההבנה כי הגוף והנפש חד הם, וכי בכל מחלה פיזית ישנו מרכיב רגשי ונפשי. בסיס תפיסתה ומהותה של הפסיכותרפיה ההוליסטית מציע שילוב אינטגרטיבי שלם ומלא, תוך שילוב בין כלים של תרפיה קונבנציונלית ושיטות הוליסטיות לטיפול רגשי, נפשי והתנהגותי.

תכנית הלימודים:
במשך ארבע שנות הלימוד מקבלת הסטודנטית הכשרה מקיפה בתחומי הגוף והנפש בהם: רפואה מערבית מקיפה, מבוא לפסיכולוגיה, פסיכופתולוגיה, פסיכולוגיה התפתחותית, אינטליגנציה רגשית, יסודות הטיפול, יחסי מטפל מטופל, פרחי באך, NLP, שיטת העבודה, תרפיות מגע וסטאז’ בקליניקה פעילה.

ייחודיות הלימודים:
לימודי פסיכותרפיה הוליסטית במכללת מעינות משקפת את הגישה האינטגרטיבית ומציעה מודל טיפולי הנשען על שילוב של תהליכים טיפוליים העובדים על המודע ועל התת-מודע בכלים קוגניטיביים, רגשיים, פסיכולוגיים וטכניקות ליישום פרקטי המאפשרים תהליך עמוק וממוקד לעבודה רגשית והתפתחות אישית.
מגמה ייחודית זה מהווה שילוב מיטבי בין לימודים מקצועיים לבין התנסות מעשית בקליניקה. שילוב המבטיח כי תרכשי מצוינות בלתי מתפשרת להתמודדות עם אתגרי המקצוע.

מטרת הלימודים:
מטרת המגמה לפסיכותרפיה הוליסטית היא הכשרת מטפלות מקצועיות בעלות יכולת להתמודד עם מטופלים שונים הדורשות יכולות אישיות גבוהות. אנו במכללת מעינות מאמינות כי להיות מטפלת זו שליחות בעלת אחריות גבוהה.
מגמת פסיכותרפיה הוליסטית מיועדת לנשים בעלות יכולת למידה גבוהה, יכולת הכלה והקשבה ומוטיבציה לעבודה עצמית, שהיא חלק מההכשרה המקצועית.

משך הלימודים:
4 שנים.

תעודות:
תעודת "פסיכותרפיסטית הוליסטית" מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת מכינות
כמו כן, במסגרת המסלול יינתנו תעודות מקצועיות בסיום כל קורס מקצועי, המאפשר לסטודנטית להתחיל לעבוד בתחום, עוד לפני סיום לימודי המסלול כולו.

אפשרויות תעסוקה:
קליניקה טיפולית פעילה המטפלת במגוון רחב מאד של תחומים, הן בתחום הפיזי והן בתחום הרגשי.
במסגרת המגמה עוברת הסטודנטית הכשרה במגוון רחב של קורסים מקצועיים בהם היא יכולה לטפל.
בנוסף, בכל שנה עוברת הסטודנטית אימון עסקי קבוצתי על מנת להפוך את הידע המקצועי לקריירה משתלמת.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות פסיכותרפיה הוליסטית במכללת מעינות.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת מעינות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649